Archief - De Rode Duivels - Interlandvoetbal - Deel 9

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

NemesisBE

Legacy Member
Ik snap die hype rond Bakkali echt niet hoor :sop:
Zijn laatste matchen bij PSV waren toch gewoon basic van niveau... Gewoon een spelertje dat op het niveau van zijn ploeg speelt.
Hij heeft ooit eens 3 (of 4!) keer goed gespeeld, waw!! Direct oproepen, in de basis droppen, systeem rond hem bouwen, snel !!

Over Lestienne nog het volgende: zo geef je, imo, een signaal dat je beter een hoer kan bellen dan je eigen vriendin kan laten overkomen (als je toch gezelschap wil).

Creeping Death

Legacy Member
NemesisBE zei:
Ik snap die hype rond Bakkali echt niet hoor :sop:
Zijn laatste matchen bij PSV waren toch gewoon basic van niveau... Gewoon een spelertje dat op het niveau van zijn ploeg speelt.
Hij heeft ooit eens 3 (of 4!) keer goed gespeeld, waw!! Direct oproepen, in de basis droppen, systeem rond hem bouwen, snel !!

Lag dat ook niet aan een blessure? Anyway volg het Nederlands voetbal niet zo, dus kan er niet over oordelen.
Maar beter een speler teveel dan te weinig zeker?

Wilcao

Legacy Member
NemesisBE zei:
Ik snap die hype rond Bakkali echt niet hoor :sop:
Zijn laatste matchen bij PSV waren toch gewoon basic van niveau... Gewoon een spelertje dat op het niveau van zijn ploeg speelt.
Hij heeft ooit eens 3 (of 4!) keer goed gespeeld, waw!! Direct oproepen, in de basis droppen, systeem rond hem bouwen, snel !!

Ik denk dat je er toch serieus naast zit. Dat hij gehyped is, ben ik met je eens, maar hij wordt al lang als een groot talent beschouwd. Het is toch logisch dat Wilmots hem voor de zekerheid wilt binden aan België? En 3-4 wedstrijden geweldig spelen van de 6-7(?) Is natuurlijk niet verkeerd voor een 17-jarige.

Moest Wilmots hem niet binden en hij groeit uit tot een topper, krijgt hij daar weer kritiek op.

NemesisBE

Legacy Member
Gestart tegen Ludogorets en Telstar, ingevallen tegen Ajax, Cambuur en Twente, telkens rond het uur.
0 assists en weinig tot geen dreigende acties als ik het zo lees. Nuja, hij is nog maar 17 jaar, maar laat die jongen toch eerst de natuurlijke weg doorlopen. U19, U21 etc...

Tuninboy

Legacy Member
Ach, dan hebben we toch een grotere pot om in te grabbelen ? Dat komt de concurrentie alleen maar ten goede & het voetbal alleen maar ten goede, maar ik ben het wel eens met Beelz als hij zegt dat Januzaj opzich meer potentieel heeft dan Bakkali , wat niet wil zeggen dat het een slechte speler is. En het is nu ook eenmaal zo dat de landen die Bakkali & Januzaj doen twijfelen gewoon landen zijn die niet eens deftig op een wk geraken. En als voetballer wil je wel de ambitie hebben om ooit een WK te spelen dus ik denk dat iedereen die voelt dat het in hun land moeilijk gaat worden om potten te breken, en ze kunnen nog voor Belgie kiezen, dat ze dat gewoon doen. Als een Origi, ect ect.

NemesisBE

Legacy Member
Het zou gewoon geen keuze mogen zijn voor die jonge patées. Als ze niet overtuigd zijn om voor België te spelen, dan mogen ze gaan wegrotten bij Marokko of Albanië of ... imo. Voor je land spelen, mag geen keuze zijn. Dat moet je gewoon doen.

eurowarriors

Legacy Member
NemesisBE zei:
Het zou gewoon geen keuze mogen zijn voor die jonge patées. Als ze niet overtuigd zijn om voor België te spelen, dan mogen ze gaan wegrotten bij Marokko of Albanië of ... imo. Voor je land spelen, mag geen keuze zijn. Dat moet je gewoon doen.

Dit. Het moet een trots zijn om voor je land te spelen. Als je al moet twijfelen tussen een land of tien om dan uiteindelijk voor België te kiezen omdat het "sportief de beste keuze is", hoepel dan gewoon op. Ofwel kiest hij met zijn hart 100% voor België, ofwel speelt hij maar voor het land dat de speler zelf als vaderland ziet.

Ongelooflijk dat sommige mensen nu al liever Bakkali naar een WK meenemen dan een Dries Mertens, terwijl Bakkali nog geen minuut voor de Duivels heeft gespeeld en waarbij Mertens bovendien de Eredivisie al enkele seizoenen kapot heeft gespeeld, terwijl Bakkali nog geen volle vijf matchen in de basis stond (zelfs bij dezelfde ploeg).

En dan maar afvragen waarom het voetbal zo veranderd is en waarom die jonge spelers tegenwoordig al zo hoge financiële eisen stellen.

Xcessive-

Legacy Member
NemesisBE zei:
Het zou gewoon geen keuze mogen zijn voor die jonge patées. Als ze niet overtuigd zijn om voor België te spelen, dan mogen ze gaan wegrotten bij Marokko of Albanië of ... imo. Voor je land spelen, mag geen keuze zijn. Dat moet je gewoon doen.

Dat is wel heel kort door de bocht eh.. Ik veronderstel dat je gewoon Belg bent? Voor mensen met dubbele nationaliteit is dit wel anders. Zeker voor zo'n landen waar de waardes van cultuur ed thuis nog heel hard worden meegegeven.

J.Brown

Legacy Member
Xcessive- zei:
Dat is wel heel kort door de bocht eh.. Ik veronderstel dat je gewoon Belg bent? Voor mensen met dubbele nationaliteit is dit wel anders. Zeker voor zo'n landen waar de waardes van cultuur ed thuis nog heel hard worden meegegeven.

Toch nog iemand die daar bij stil staat hier.

Wilcao

Legacy Member
Maxwell zei:
Niet lullen, toekomstgericht is dit een goede zaak.

Dit dus.

Waarom hebben we het nu al.over het WK of een basisplek? Wilmots wil hem gewoon binden voor de toekomst. Waarschijnlijk gaat hij hierna ook gewoon bij de u21 spelen. Als hij niet hoefde te kiezen, en dus zeker voor België ging spelen, was hij niet eens opgeroepen.

Hier wordt weer van een mug, een olifant gemaakt.

Xeo Pablo

Legacy Member
Cpt. Kablammo zei:
Keepers:
Courtois, Mignolet, Kasteels

Verdedigers:
Cavanda, Vermaelen, Kompany, Vertonghen, Poco, Van Buyten, Alderweireld

Middenvelders:
Defour, Witsel, Hazard, Fellaini, Dembele, De Bruyne, Nainggolan

Aanvallers:
Mirallas, Carrasco, Vossen, Lukaku, Bakkali, Chadli



Met die kern kan je echt in alle formaties spelen. Als Lombaerts fit zou zijn, dan zou die in de kern zitten in plaats van Bakkali, Chadli of Nainggolan.

Benteke laten we thuis? :p

Jepjep

Legacy Member
NemesisBE zei:
Over Lestienne nog het volgende: zo geef je, imo, een signaal dat je beter een hoer kan bellen dan je eigen vriendin kan laten overkomen (als je toch gezelschap wil).

Batshuayi en Cissé waren een precedent. Als je dan een paar maanden later hetzelfde doet wetende dat het strafbaar is, verdien je imo een zwaardere straf.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan