Archief - De Rode Duivels - Interlandvoetbal - Deel 9

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

LaBuenaVida

Legacy Member
Bakkali heeft de training verlaten..
EDIT: staat hier al :p

Is verdomd jammer!

s.i.m.o.n

Legacy Member
4097872416.jpg


Beetje vreemde foto :unsure:

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Ze willen dat hij zich goed voelt he... mss wat te ver gegaan :unsure:

Misterblort

Legacy Member
Mja hij is 17 jaar en heeft toch al een aantal wedstrijden aan hoog niveau gespeeld.. Is normaal dat er dan kleine kwaaltjes boven komen.. Da wilt dus ni zeggen dat hij voor Marokko heeft gekozen.. Al zou het wel kunnen natuurlijk.

Marc Wilmots: "Bakkali heeft een verrekking in het bovenbeen en zal dus morgen niet kunnen spelen" ‪#‎belfra‬

Stan_V

Legacy Member
jeperdejep zei:
Jammer. Kent Bakkali eigenlijk iemand bij de duivels?

Mertens ga ik vanuit, en Witsel ook geloof ik.

Weebl zei:
Kiest dus duidelijk voor marokko

Als ge de reacties leest op "de" sites is dat inderdaad het geval :lol: "JA, TOEVALLIG EEN BLESSURE ZEG..."

J.Brown

Legacy Member
jeperdejep zei:
Jammer. Kent Bakkali eigenlijk iemand bij de duivels?

Ik vermoed dat hij Witsel en andere ex-rouches kent, aangezien hij een Luikenaar is en enkele jaren op Standard heeft rond gelopen.

Cuth

Legacy Member
Misterblort zei:
Mja hij is 17 jaar en heeft toch al een aantal wedstrijden aan hoog niveau gespeeld.. Is normaal dat er dan kleine kwaaltjes boven komen.. Da wilt dus ni zeggen dat hij voor Marokko heeft gekozen.. Al zou het wel kunnen natuurlijk.
‬

HOHOHO TWEE COMPETITIEWEDSTRIJDEN EN EEN VOORBEREIDING. HET WORDT TIJD DAT DIE BAKKALI WAT RUST KRIJGT.

Misterblort

Legacy Member
Cuth zei:
HOHOHO TWEE COMPETITIEWEDSTRIJDEN EN EEN VOORBEREIDING. HET WORDT TIJD DAT DIE BAKKALI WAT RUST KRIJGT.

+ voorronde CL

Kerel.. Hij is 17 jaar, toen konde gij waarschijnlijk u veters nog ni deftig toedoen aan u reactie te zien..

Cpt. Kablammo

Legacy Member
Die jongen had preventief al drie onderbroeken aangedaan voor de douche na de training. Zoveel weerstand van al die stof heeft zijn lies doen overbelasten, helaas.

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Weebl zei:
Da gij nie voor kine zijt gegaan jong sheldon :D

Zou eerder de veteranen moeten masseren dan :unsure:
Besides, waarom zou hij door niet te spelen voor Marokko kiezen? Maakt echt geen fuck uit he, het is een oefenmatch

ShadesOfJae

Legacy Member
Sheldon Cooper zei:
Zou eerder de veteranen moeten masseren dan :unsure:
Besides, waarom zou hij door niet te spelen voor Marokko kiezen? Maakt echt geen fuck uit he, het is een oefenmatch

Sommigen zullen het zien als een signaal dat hij niet voor België zal kiezen.
Maar ik geloof dat hij echt wel een blessure heeft.

Cuth

Legacy Member
Misterblort zei:
+ voorronde CL

Kerel.. Hij is 17 jaar, toen konde gij waarschijnlijk u veters nog ni deftig toedoen aan u reactie te zien..

Ik ben al lang blij dat ik mijn veters kan strikken. Toedoen hoeft niet per se voor mij.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan