Archief - [TK] Combi ticket Rock Werchter

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Coppens

Legacy Member
Te koop Combi ticket voor Rock Werchter.
2-3-4-5 juli
Camping niet inbegrepen !
Ticket kostte 172 €

Greetz :music:

Naradia

Legacy Member
nie voor t1 of tander, ma ist nie illegaal om tickets voor meer te verkopen dan gy ze zelf betaald hebt?

Alexat

Legacy Member
Jawel, maar hij heeft nog niet gezegd dat hij ze aanvaardt, dus voor het moment nog niets illegaal :)

thomasbmwpower

Legacy Member
Dan bied ik 172, als het zo zit dat je niet mag hoger bieden mag je ook niet meer dan 172..

troid

Legacy Member
Dan bied ik 172 excl thuis afgehaald.. Die euro was trouwens voor handling fee -.-

thomasbmwpower

Legacy Member
Bij mij is dat ook afgehaald! Die euro is er een teveel, dan kan ik 20 euro extra geve..

troid

Legacy Member
thomasbmwpower zei:
Dan bied ik 172, als het zo zit dat je niet mag hoger bieden mag je ook niet meer dan 172..

thomasbmwpower zei:
Bij mij is dat ook afgehaald! Die euro is er een teveel, dan kan ik 20 euro extra geve..

Staat wel niet vermeld bij u bod, ik heb als eerste 172 euro excl verzendingskosten, afgehaald bij hem thuis geboden.

NoizeSuppressor

Legacy Member
Ach, het ticket toch niet meer beschikbaar, en verkopen per pm aan de hoogste bieder... Zo gaan de meeste tickets dan uiteindelijk weg zeker...

Enfin, moest het hier toch weggaan ben ik, zoals velen, nog geïnteresseerd :)

thomasbmwpower

Legacy Member
Bieden is altijd excl. als er niets bij staat dus wel voor mij. Ik heb als eerste nieuwprijs geboden. Als het eerlijk moet, moet het ook volledig eerlijk

thomasbmwpower

Legacy Member
Met 172 te bieden doe ik trouwes dan nog niets mis want er staat niet vermeld of er exl of incl wordt geboden dus dan kom je er nog niet.

troid

Legacy Member
thomasbmwpower zei:
Bieden is altijd excl. als er niets bij staat dus wel voor mij. Ik heb als eerste nieuwprijs geboden. Als het eerlijk moet, moet het ook volledig eerlijk

Als we het dan toch officieel willen houden dan bied ik de echte winkelprijs 171,50 euro deze gegevens komen van de officiële site! Als het dan toch eerlijk moet!

169 euro ticket + 2,50 euro handling fee.

Tits

Legacy Member
Alexat zei:
Jawel, maar hij heeft nog niet gezegd dat hij ze aanvaardt, dus voor het moment nog niets illegaal :)

Offtopic:
Denk dat ge tot 10 procent boven de aankoopprijs moogt gaan.

thomasbmwpower

Legacy Member
Prijs staat door verkoper als 170 geboden, als potentiele koper kan je dit niet weten of het 50 cent duurder of goedkoper is dus houdt het nog geen steek.. Verkoper zegt dat hij hem heeft aangekocht voor172 dus is dat de prijs!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan