Archief - RC nitro auto, overkompleet

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Darkwing Duck

Legacy Member
Tweede poging, prijsverlaging en over de prijs kan gepraat worden.

Hey,

Hierbij zet ik grotendeels mijn modelbouwhobby te koop. Ik heb er geen tijd meer voor, het is niet meer te combineren met (toekomstige) studies en andere interesses. Alles staat hier toch maar stof te vangen en als student kan ik het geld goed gebruiken. Alles is in goede staat. Voor ik het verkoop geef ik alles nog eens een onderhoudsbeurt en zie ik dat alles tiptop in orde is.
Ik verkoop mijn Mugen MTX-3 Pro spec met alles erbij. Hij is volledig rijklaar op nitro na. Dit is ongeveer wat het allemaal omvat:

- Mugen MTX-3 Prospec
- ontvangeraccu
- 2 body's (1 ervan is wel zo goed als volledig naar de maan )
- Robbe FS 250T digitale stuurservo
- Futaba s3003 en nieuwe s3001 (=3003 met lager) servo (rem/gas)
- Mega ZX12 Race met mega uitlaat, zeer goed staat
- Novamugen MR12 met novarossi uitlaat, motor is in mindere staat als de mega, goed als oefen motor
- 7 sets van 2 nieuwe banden zowel voor als achter, verschillende shores + 1 set rondom regenbanden
- alle lagers dubbel
- 2 extra koppelingen (nieuw 80 euro/stuk)
- extra tandwielen/snaren/...
- enorm veel reservestukken (maar dan ook echt alles)
- 2 chassisplaten, 1 compleet nieuwe, verzonken
- smeermiddeltjes
- drijfstangen + gloeipluggen
- alle vijzen, wielmoeren, ... driedubbel
- extra shocktower (carbon)
- one-way
- Mugen startbox met 4x 3600mAh accu's (2 als reserve)
- extra luchtfilters
- luchtfilterolie
- afterrun-olie
- laadkabel voor de ontvangeraccu
- verensets
- tankbus
- gloeiplugdriver met lader
- 8 nieuwe AA oplaadbare 2700mah accus
- nieuw tempgun
- vliegwielsleutel, hudy gloeiplugsleutel, koppelingsleutel

Eventueel doe ik mijn attack2 zender en TLP snellader er ook bij. Als er interesse in ander gereedschap zoals zeer degelijke facom imbussen, tangentjes, dopsleuteltjes,… kan ik die er ook bijdoen.
Als er iets niet duidelijk is, of je meer infomatie wil mag je het altijd vragen of me pm’en. Ik ben van Antwerpen, als je een kijkje wil komen nemen ben je altijd welkom. Er zijn foto’s bijgevoegd, Die van mijn auto zijn vrij onduidelijk omdat die met mijn gsm gemaakt zijn. Als je er duidelijkere van wil, vraag ik wel de digicam van men zus.

http://img215.imageshack.us/img215/8269/dsc00063yl7.jpg
http://img221.imageshack.us/img221/4375/dsc00064jq9.jpg
http://img223.imageshack.us/img223/9405/dsc00065ma9.jpg
http://img215.imageshack.us/img215/1894/dsc00283qk8.jpg
http://img218.imageshack.us/img218/5568/dsc00061dj7.jpg

Minimumprijs: 350euro
Richtprijs: 400euro

Dit staat ook op verschillende andere fora en wordt ook verkocht in vriendenkring. Ik behoud mij het recht niet te verkopen als de prijs mij niet aanstaat...

Mvg Hathi

dedex

Legacy Member
eventueel een foto met de body erop?

Van waar ben je (gelieve in te vullen in je profiel :))

L.E.D.

Legacy Member
hij zegt toch van antwerpen.
En daarbij, K-town zegt me ook ni veel ze ;)

Darkwing Duck

Legacy Member
Ik vind dat niet waar ik da kan aanpassen :p. Foto's met body zal ik straks trekken.

edit: mijn vriendin heeft het gevonden :p.

Darkwing Duck

Legacy Member

L.E.D.

Legacy Member
zullen afgeschrikt zijn door uw bodys zekers :p

Maar hij heeft zeker wle gelijk hoor.
Enigste waar je op moet letten bij het kopen van een body is de schaal (1/10) en de breedte. 190 200 zijn de meest courante.
Prijzen gaan van 10 euro tot 150 euro voor een echte vintage body.
En kapot gaan doen ze toch.

free up

Darkwing Duck

Legacy Member
L.E.D. zei:
zullen afgeschrikt zijn door uw bodys zekers :p

Maar hij heeft zeker wle gelijk hoor.
Enigste waar je op moet letten bij het kopen van een body is de schaal (1/10) en de breedte. 190 200 zijn de meest courante.
Prijzen gaan van 10 euro tot 150 euro voor een echte vintage body.
En kapot gaan doen ze toch.

free up

Klopt volledig, body maakt echt niets uit. Je heb er zoveel mogelijkheden in en mits wat voorzichtigheid is zijn daar zelf fantastische dingen van te maken. Anders kan je het ook laten airbrushen, kost ook tussen de 20-40euro ofzo. Dan heb je zoiets bv: http://www.modelbouwforum.nl/forums/de-spuitcabine/52922-astra-superscale-body.html

seurinck

Legacy Member
je heb wel interesse maar heb vandaag op mijn werk te weten gekomen dat hij ook eene heeft die ik nog volledig in elkaar moet steken dus krijg maandag es volle info over zijn RC

en dan zie ik het wel verder

Darkwing Duck

Legacy Member
Het is nu al 10dagen geleden dat ik gebumpt heb. Als ik niet nogeens mag bumpen open ik wel een andere topic.

Subwoofer

Legacy Member
waarom verkoop je dat niet op zo'n modelbouwforum, zul je tenminste nog de prijs krijgen die je ervoor vraagt ;)

free up*

Darkwing Duck

Legacy Member
50 euro gaat hij niet buiten hoor. Het is niet echt het seizoen, dus daar is ook niet zo'n interesse.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan