GaMe®
Legacy Member
Hallo,
Aangezien ik dit horloge te groot gekocht heb, verkoop ik hem.
Met te groot bedoel ik dat mijn arm te smal is, en omdat mijn polsknobbel (of hoe noem je dit?) wat uitsteekt, dat het horloge een beetje irriteert. Bij mij steekt dat dan ook uitzonderlijk fel uit, want bij andere mensen zit het horloge wel goed.
Hij ziet er zeker en vast nog nieuw uit! Hij blinkt nog alsof hij nieuw uit de doos komt. Alleen onderaan aan het klepje waarmee je je horloge dicht doet, zijn er lichte krasjes. Maar dat is normaal, omdat dit de onderkant is van het horloge, en je merkt dat eigenlijk niet.
Foto's:
http://store.yahoo.co.jp/newest/a1dag-shoc-5.html
Sorry, ik kon geen nl site vinden voor exact hetzelfde model, dit is exact dezelfde, met identiek dezelfde kleuren enzovoort.
Het is een echt prachthorloge. Spijtig dat hij mij niet echt past. Daarom heeft hij de laatste maanden gewoon op mijn vensterbank gestaan om zo het uur af te lezen. Hij staat dus maar te staan en heeft zo dus ook zo goed als geen gebruiksporen.
Nieuw kost hij bij de juwelier 200€. Ga maar kijken.
De handleiding enzo heb ik nog.
Startprijs is 45 excl.
Meeneem is 75 incl.
Einde: Vrijdag 23/11 - 21u00
Grtz
Aangezien ik dit horloge te groot gekocht heb, verkoop ik hem.
Met te groot bedoel ik dat mijn arm te smal is, en omdat mijn polsknobbel (of hoe noem je dit?) wat uitsteekt, dat het horloge een beetje irriteert. Bij mij steekt dat dan ook uitzonderlijk fel uit, want bij andere mensen zit het horloge wel goed.
Hij ziet er zeker en vast nog nieuw uit! Hij blinkt nog alsof hij nieuw uit de doos komt. Alleen onderaan aan het klepje waarmee je je horloge dicht doet, zijn er lichte krasjes. Maar dat is normaal, omdat dit de onderkant is van het horloge, en je merkt dat eigenlijk niet.
Foto's:
http://store.yahoo.co.jp/newest/a1dag-shoc-5.html
Sorry, ik kon geen nl site vinden voor exact hetzelfde model, dit is exact dezelfde, met identiek dezelfde kleuren enzovoort.
Het is een echt prachthorloge. Spijtig dat hij mij niet echt past. Daarom heeft hij de laatste maanden gewoon op mijn vensterbank gestaan om zo het uur af te lezen. Hij staat dus maar te staan en heeft zo dus ook zo goed als geen gebruiksporen.
Nieuw kost hij bij de juwelier 200€. Ga maar kijken.

De handleiding enzo heb ik nog.
Startprijs is 45 excl.
Meeneem is 75 incl.
Einde: Vrijdag 23/11 - 21u00
Grtz
