Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

WarCry-dude zei:Het zal optie 2 wel worden.![]()

inkei zei:Nu maar hopen dat Ziggles cashed

Xevven zei:Yeah, snap niet dat dat zolang duurt, binnenkort is het alweer MITB![]()
Royco zei:The Rock begint zwaar op mijn zenuwen te werken ... elke week nen dwazen "same old shit" promo. Van mij mag Cena winnen op mania.

Xevven zei:Het grootste probleem dat ik ermee heb is dat hij champ is sinds RR, maar hij nog geen enkel match heeft gedaan buiten die rematch met punk.
Maar je hebt gelijk!
5min intro
blabla "finaly the rock has come back to ..."
blabla "fruity pebbles" ... "rock is the wwe champ" ... bla
blabla "if you smell what the rock is cooking" ...
done
constant![]()

Re@V0r zei:dus die shit met Brodus Clay en Tensai staat op de card, maar een match tussen the miz en IC-champ Barret is pré-show...![]()
De card is maar slapkes maar de sfeer op café gaat dat goed maken.MmoRpgGuy zei:Ff matchcard voor Wm erop zetten:
-Team Hell No (c's) vs. Dolph Ziggler and Big E. Langston
-Ryback vs. Mark Henry
-Fandango vs. Chris Jericho
Pre show:
-The Miz vs. Wade Barrett