Archief - wrestling: WWE/ECW/TNA/....

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

inkei

Legacy Member
Intro van Smackdown (Orton & Del Rio) die cheers en die boo's klonken toch wel zeer fake of misschien lagget gewoon ad audio?

Royco

Legacy Member
Smackdown is taped he , ze zetten daar al jaren valse boos/cheers over. Enorm irritant.

inkei

Legacy Member
Royco zei:
Smackdown is taped he , ze zetten daar al jaren valse boos/cheers over. Enorm irritant.

Ja dat het taped is wetek wel en ze durven die cheers en boos inderdaad wel eropplakken maar nu vond ik het echt zwaar opvallen :p

inkei

Legacy Member
Xevven zei:
Ik wist nie da smackdown taped was :(

Ja ze tapen dat dinsdag ? dacht ik, daarmee dat je het al kan zien vrijdagmorgen omdat ze dat in de UK vroeger airen.

camino

Legacy Member
Kga niks over de resultaten zeggen want nie iedereen zal hell in a cell al gezien hebben maar in de match van sheamus en punk toch een mss wel kleine verrassing/wending :-).
Bij het ene zat ik gewoon fout en bij het andere zat ik wel goed alleen de manier van het hoe is anders dan ik dacht en dat maakte het toch wel verrassend :-).

Xevven

Legacy Member
Over Hell in a Cell
Verassend idd, vind het alleen jammer dat Punk nog steeds z'n titel heeft. Al dat "respect" gedoe van hem wa beu eigenlijk :(

Royco

Legacy Member
random post-ppv commentaar

Vraag me af wat de reden is waarom ze Big Show laten winnen hebben?! Zie het nut nie in om hem een title reign te geven .. miss omdat Mark Henry binnenkort terugkomt fzo.

Zwaar verbaasd van Kaitlyn, die heeft nogal wa powermoves in haar mars amai.

Ryback in main event vond ik niet misplaatst, het gaat em af.
Van zodra main event begon zag ik al dat het die ref was en vond het al vreemd, normaal doet Armstrong de main events.. was te peizen.

Xevven

Legacy Member
Royco zei:
random post-ppv commentaar

Vraag me af wat de reden is waarom ze Big Show laten winnen hebben?! Zie het nut nie in om hem een title reign te geven .. miss omdat Mark Henry binnenkort terugkomt fzo.
Of ze gaan Ryback pushen naar WHC title? En Cena WWE title.

Zwaar verbaasd van Kaitlyn, die heeft nogal wa powermoves in haar mars amai.
Zot e, kheb ook staan kijken :D

Ryback in main event vond ik niet misplaatst, het gaat em af.
Jep, die heeft wel wat natuurlijk charisma :)
Van zodra main event begon zag ik al dat het die ref was en vond het al vreemd, normaal doet Armstrong de main events.. was te peizen.

Re@V0r

Legacy Member
hmmm... weet eigenlijk niet hoe ik er op moet reageren :p

Big Show die champ is... grote verrassing alleszins! maar titel mocht wel eens weg bij Sheamus

Punk wint, maar de manier waarop... kweet niet echt
kon tbh meer uitgehaald worden eerlijk gezegd
slaat ook nergens op dat je hem maanden laat whinen over respect, om dan uiteindelijk te laten winnen door een cheatende referee :wtf:

Del Rio alweer verloren trouwens :s

camino

Legacy Member
Ik snap ook niet waarom Del Rio alweer moet verliezen? Die kerel heeft echt wat moves in huis net zoals dienen sandown.
Ziggler; wanneer gaat dienen dan incashen?
Ryback vond ik zeer goed voor zijn 1ste hoofdmatch, die heeft zich toch bewezen nu, was echt goed.

mcgrave

Legacy Member
Big Show als winnaar is geen verrassing, die verdiend nog een mooie title run voordat ie op pensioen gaat, Shaemus z'n run was ook zo saai als het maar kon, in z'n feud met Ziggler, kreeg Dolph meer pops bijna dan Shaemus. Superscenario van WWE van de main event en eindelijk de big title met CM Punk in de main event met de nodige pops die nu bewijzen dat superCena daar niet nodig is. Punk moest gewoon retainen ze geven te veel waarde aan ze reign. En ook al omdat de plannen bij RR Rock vs Punk is en dat Ryback zoiezo gebombardeerd is naar de Main Event was alleen een korte title run mogelijk en daar is ie niets mee. Hij verliest ook niets van z'n momentum door zo te verliezen, niemand verwachtte het ook. Meesten dachten dat Lesnar ging interfereren.

mcgrave

Legacy Member
Volgens mij Cena tegen Ziggler op SS, enigste goede zou zijn als Cena nog eens zou jobben want echt Dolph heeft een superwin nodig. Winnen tegen Cena en dan succesvol cashen zou helemaal top zijn :D. Maar vrees daar voor..

Xevven

Legacy Member
Team Foley vs Team Punk.
Nuja nada ge team Punk zag moest ge ook nie lang raden wie er in team Foley ging zitten.
Swel raar dat er geen title defense is voor punk op survivor series? (dus zeker punk vs rock op RR?)

Royco

Legacy Member
Jah goeie manier om zijn reign uit te rekken i guess.

Zo flauwe teams tbh, kijk er echt nie naar uit. Hopelijk vult de card nog met goeie matches.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan