Archief - wrestling: WWE/ECW/TNA/....

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Royco

Legacy Member
Bryan is idd een van de meest ervaren wrestlers die ze hebben nu alhoewel dat ik ook Sheamus liever had zien winnen ... mensen zeggen hier dat hij het niet nodig heeft maar ik vind net van wel;

Ik vond zijn 2 wwe title runs TE VROEG en ik denk dat Sheamus een jaartje met een briefcase laten rondlopen hem toch wel deugd zou gedaan hebben voor hij hem dan uiteindelijk wanneer dan ook "cashte". Zou hem nu veel meer kunnen aanzien als champ ipv vorig jaar.

Niets tegen Daniel Bryan zoals ik al zei wrs een van de meest ervaren wrestlers die ze hebben nu maar 't geen ik al van hem heb gezien qua mic work + gewoon zijn "look & feel" .. dunno ik zie er geen champ materiaal in TOT NU TOE, ik vind dat hij een gimmick change / character change nodig heeft anders gaat hij een "Jack swagger world title run" tegemoet denk ik!

Anyway we zien wel wat ze met hem gaan doen ;) wie weet duurt het nog lang vooraleer hij cashed en vind ik hem dan wel weer goed genoeg.

oja nog 1 dingske, kwou is ff een lijstje maken van wie da ik denk da de wwe gaan "dragen" in de toekomst, gewoon waar ik nu het gevoel bij heb van die hebben "the total package" opt moment:

Alberto Del Rio, Cody Rhodes, Dolph Ziggler, Jomo , Johnny Curtis , Mason Ryan, Kofi , Sheamus, Barett en Derrick Bateman. Jullie?

Cena is het resultaat van een intensieve poging van WWE om zélf een ster te creëren, tegen alle stromingen in. Fail is hier nogal gepast als je bekijkt hoeveel moeite erin is gekropen.

Ik ben zeker geen Cena "mark" maar dit vind ik toch wel een zeer foute uitspraak?! Hoezo zijn ze gefailed in een ster te creeren? Buiten Punk nu zondag (in hometown) is hij wel degene die keer op keer de meeste reacties creëert / keer op keer de meeste merchandise verkoopt. En dit is wat WWE het belangrijkste vind, geld verdienen. Kzie niet in hoe dit gefailed is? Buiten al zijn cheesyness, kinderachtig gedoe staat hij er wel elke dag zijn reet af te werken. Denk dat we hem nog gaan "missen" als hij ooit stopt.

Royco

Legacy Member
Jack-Sparrow zei:
wat heeft HHH op een comic beurs te zoeken ?

Omdat hij een van de hoogste posities heeft in WWE backstage? Ooit gaat hij Vince opvolgen dus dan zit ge wel eens op een persconferentie zeker?

hatetn

Legacy Member
denk dat hij het eerder heeft op het feit dat ze daar niet thuishoren.

nu comicon is al lang niet meer wat de naam laat uitschijnen. vorig jaar moesten ze al zoeken om nog comics te vinden(tussen de winkels). het is eerder een beurs geworden waar ze van alles doen behalve comics.

vergeet gewoon de naam en zie het als een opgeblazen facts.

camino

Legacy Member
Royco zei:
van wie da ik denk da de wwe gaan "dragen" in de toekomst, gewoon waar ik nu het gevoel bij heb van die hebben "the total package" opt moment:

Alberto Del Rio, Cody Rhodes, Dolph Ziggler, Jomo , Johnny Curtis , Mason Ryan, Kofi , Sheamus, Barett en Derrick Bateman. Jullie?


.

jomo?
Johnny curtis heeft me alvast nie overtuigd in nxt maar da kan nog komen.
Mason ryan is echt de max, zo ne peet jongens, das een machine.
Kofi; te stereotyp, ik ben niet voor deze maar das een persoonlijke smaak.
Derreck bateman; NEEEEEENNNNNNNNN,niet alweer zo ne stomme nerd, tis al erg genoeg mee diene bryan,ppff, nee merci, vind ik maar niks.

Marginal0

Legacy Member
Zalig hoe ze het echt WWE laten overstijgen met dat segment op de beurs. Da's pas intens.

En t'is idd niet echt zo 'comicky'. Dat ze dan toch op z'n minst comix van WWE maken en introduceren. Wsl dat niet eens.

Ivm future stars: Wade Barrett zal allicht wel groots worden. De rest wordt afwachten. Kofi ben ik niet zo zeker van eigenlijk. Lijkt me een geboren midcarder.

@ Cena fail: Sorry maar er is zoveel moeite in gekropen, dat ik vind dat het resultaat er niet mag zijn. Denk je dat Cena heat oproept? Weinig. Hij boeit de mensen gewoon niet en suckt soms echt (die 'Cena sucks' is geen heat zoals bij Angle vroeger, da's gewoon gemeend). Hij valt in de smaak bij kleine kinderen en bij meisjes. Ik kreeg toen ik jaren geleden ging zien in Brussel en Cena uitjouwde ook al het gezeur van een troep meisjes op mijn geweten. Niet dat ik iets tegen Cena heb gezien hij met momenten nog kwalitatieve segments produceert tegenwoordig en idd een prachtige work ethic heeft, maar moet wel bekennen dat zijn onkunde mij jarenlang van WWE heeft weggehouden. En ik ben niet alleen. Cena is het perfecte voorbeeld van een geforceerde push tegen de stroming in, zoals ik al zei. Vince vond het niet kunnen dat zijn 'project' faalde, en werd uiteindelijk zelfs kwaad op de fans dat ze Cena 'boo'-den. Kijk maar naar Mania 22(?) met Trips vs Cena, waar Cena met verve de face moest zijn, maar het nogal 'anders' uitdraaide, waarop zelfs de commentators niets wisten te zeggen. Op zich vind ik het geheel van de gimmick wel zijn charme hebben, vooral in zijn interactie met Dwayne de laatste tijd.

Re@V0r

Legacy Member
op commercieel vlak is het hen wel gelukt om een ster van Cena te maken... qua merchandising brengt hij een pak geld op dusja
je kan er ook niet naast kijken dat hij zich wel degelijk altijd volledig geeft, hij kan daar gewoon niet aan doen tbh dat hij op die manier gebooked wordt en altijd als superCena uit de verf moet komen

wat uiteraard niet wegneemt dat hij enkel gecheered wordt door kinderen en meisjes... als volwassen wrestlingfan loop ik ook niet warm voor zijn matches en zoveelste title run

camino

Legacy Member
Re@V0r zei:
op commercieel vlak is het hen wel gelukt om een ster van Cena te maken... qua merchandising brengt hij een pak geld op dusja
je kan er ook niet naast kijken dat hij zich wel degelijk altijd volledig geeft, hij kan daar gewoon niet aan doen tbh dat hij op die manier gebooked wordt en altijd als superCena uit de verf moet komen

wat uiteraard niet wegneemt dat hij enkel gecheered wordt door kinderen en meisjes... als volwassen wrestlingfan loop ik ook niet warm voor zijn matches en zoveelste title run

Ik geloof best die vent irl een toppee is maar mocht ik deze spreken dan zou ik hem dat wel duidelijk maken dat het wat tever gaat :).

Ik weet ook wel cena niet de baas is maar zo'n persoon heeft wel een stem in bepaalde zaken. Wees er maar zeker van cena maar kan bereiken dan de meeste andere wrestlers.

Re@V0r

Legacy Member
kdenk ni dat da cena's keuze is om elke match opnieuw 10-15 minuten in elkaar geramd te worden om daarna met 5 lullige moves de winst te pakken...

Marginal0

Legacy Member
Zijn move template is idd gemaakt zodat zelfs de simpelsten onder ons het doorhebben wanneer de match tot een einde is gekomen. Ook zijn finisher, een - wat, standing fireman's carry? - is niet echt complex. Maar goed, ik heb het soms graag simpel, maar dan nog is er weinig aan Cena buiten zijn achtergrond dat ook maar enigszins als likeable kan bestempeld worden (voor volwassenen dan toch).

Maar idd: commercieel is hij een succes. Het zou maar erg zijn: je stopt als bedrijf half je zendtijd in het promoten van iemand. Als je dan nog altijd niets verkoopt is het wel zeer bagger. Maar je zou met een zwerver haast hetzelfde succes halen.

camino

Legacy Member
Smackdown; vele voorspelbare winsten.

Match mee orton en kane was goed.

We zijn ook al 90% zeker wie er een match zal winnen op wrestlemania (bryan).

Eziekio die echt als stront behandeld word, zo ne pee en dan zo simpel verliezen tegen een half gebakken kerel als christian,ppff maarja, ze moete wel, kampioen tegen orton voor rematch, zou nie zo goed over komen mocht christian verloren hebbe.

Royco

Legacy Member
Een goeie match verliezen tegen de world champ is helemaal niet als stront behandelt worden .. integendeel. Nie zo oppervlakkig bekijken.

camino

Legacy Member
Royco zei:
Een goeie match verliezen tegen de world champ is helemaal niet als stront behandelt worden .. integendeel. Nie zo oppervlakkig bekijken.

Komaan man, eziekio is een monster, kanlt christian 10 keer keihard neer en dan wint christian? Een heel klein beetje geloofwaardigheid mag toch wel.

hatetn

Legacy Member
camino zei:
Komaan man, eziekio is een monster, kanlt christian 10 keer keihard neer en dan wint christian? Een heel klein beetje geloofwaardigheid mag toch wel.


rey mysterio was ooit WHC. undertaker die van tijd tot tijd eens begraven wordt. jij wilt geloofwaardigheid waar je het gewoon niet moet zoeken.

de WHC/WWE champ kan nooit verliezen tegen IC/US champ(clean). en in principe kun je daar de tag titels ook bijzetten want die kunnen plots niets meer als ze tegen een andere kampioen moeten. hoe slecht zou de main title niet overkomen als hij verliest tegen de mid card champ?


‪CM Punk Entrance - Money In The Bank 2011‬‏ - YouTube

blijft gewoon zot die intro

Re@V0r

Legacy Member
kvraag me wel af waar ze naartoe willen met Mark Henry, nu em zogezegd al Big Show en Kane, toch wel de 2 grootste "monsters" op smackdown, volledig vernietigd heeft zogezegd
er is ni echt nog iemand gelijkaardigs... of tis Ezekiel Jackson
tenzij em nu achter uppercarder aangaat

BramDC

Legacy Member
allez, na the big show, nu ook kane z'n enkel gebroken door henry
Orton tegen Kane was wel leuke match, vooral als Orton door die tafel stapte :D

camino

Legacy Member
BramDC zei:
allez, na the big show, nu ook kane z'n enkel gebroken door henry
Orton tegen Kane was wel leuke match, vooral als Orton door die tafel stapte :D

Dat van orton die door de tafel stapt was zeker en vast de bedoeling niet.

Re@V0r

Legacy Member
camino zei:
We zijn ook al 90% zeker wie er een match zal winnen op wrestlemania (bryan).

zo zeker zou k da ni zijn zu... tot nu toe heeft diegene die de MITB-match gewonnen heeft al altijd succesvol ingecashed, er moet ooit wel een keer komen dat die persoon niet wint ook é
daarbij, voor zover ik me herinner zijn bijna alle cash-ins gebeurd door heels op het moment dat hun tegenstander al een match achter de rug had en ze dus een simpele prooi waren
Bryan is echter een face dus dergelijke actie zou ni passen als face

kan me trouwens geen enkele cash-in herinneren die ni gebeurde na een match van de champ... ?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan