Archief - wrestling: WWE/ECW/TNA/....

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Lord_Loki

Legacy Member
Geen enkele WM zal nog kunnen tippen aan WM17; en ja het spektakel vond ik ook heel veel minder, sommige matchen waren te voorspelbaar! En wat met taker in ierder geval heeft hij al een ecxuus om de komende weken nie in actie te komen!

Lord_Loki

Legacy Member
Ok de match die velen zagen aankomen en wouden is eindelijk aangekondigd op RAW vanavond!

THE ROCK VS JOHN CENA Wanneer WM 28 my god een jaar wachten en oja Sin Cara Debuut hij gaat duidelijk achter de US belt

deyoeri

Legacy Member
Lord_Loki zei:
Ok de match die velen zagen aankomen en wouden is eindelijk aangekondigd op RAW vanavond!

THE ROCK VS JOHN CENA Wanneer WM 28 my god een jaar wachten en oja Sin Cara Debuut hij gaat duidelijk achter de US belt

Dat idd dik tijd s!

Re@V0r

Legacy Member
ben wel eens benieuwd hoe ze da een jaar lang gaan blijven opbouwen tbh

Sin Cara is duidelijk wat rey mysterio meer dan 10 jaar geleden ooit geweest is, maar al lang niemer is
ook nice hoe em zijn botched entrance in mid air nog weet recht te zetten :)

hatetn

Legacy Member
niet wss. the rock gaat binnenkort verdwijnen en pas na de royal rumble terug komen.

ipv hun volgende ppv op te bouwen zijn ze al bezig met WM28.
volgend jaar
the rock vs cena
HHH vs undertaker(lag er toch redelijk dik op) en wss stoppen ze beiden daarna.

iemand tough enough gezien? lang geleden dat ik nog met reality heb kunnen lachen

Re@V0r

Legacy Member
nog een keer HHH vs undertaker zou toch iets teveel van het goeie zijn vind k :s
khad dan eerder iets verwacht in de aard van UT-Cena, waar UT zijn streak op het spel zet tegen superman Cena maar da zit er al niemer in
anyway... zal sowieso wel 20-0 worden en daarna kapt ie ermee

Lord_Loki

Legacy Member
Yup het TE gezien MISS USA are you kidding!

Mjan denk ook wel dat een derde UT vs HHH komt ze tlag er veel te dik op!

Royco

Legacy Member
Wrestlemania XXVIII main event staat al vast. Slim gezien van WWE $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

Vraag mij af of ze Miz de nieuwe JBL gaan maken (qua title reign bedoel ik)

Tough Enough was nog nice, omg @ Melina vs Alicia Fox als beste match ooit :rofl:

Telrunya

Legacy Member
The Rock & Austin face to face op Wrestlemania was toch wel serieus epic imo :p
Kwas zo hard aant uitkijken voor die Bryan vs Sheamus match op WM, hebbe ze da geschrapt en op RAW gezet :(

UT vs HHH was toch veruit de beste match van WM, die smack op de grond da HHH daar van die tafel maakte, jawadde :p

*EDIT* Die Arianne bij Tough Enough was derover

Dark Hellspawn

Legacy Member
Net TE gezien.

- What's your favorite match?
- Alicia Fox and Meleena
- Who ????

:rofl::rofl:

Dj Sephiroth

Legacy Member
lol die gasten van nxt zijn precies niet de slimste

achja moest nxt nu zowat gelijk tough enough geweest zijn, zou het al veel leuker om naar te kijken zijn
die challenges in nxt... waar halen ze het toch?? :wtf:

hatetn

Legacy Member
ze gaan geen levensbedreigende aandoeningen nemen omdat hij een film aan het maken is. dat kunnen ze op andere manieren aanpakken om een return nog mogelijk te maken.

nu ik had enkele maanden geleden al een stukje van een house show gezien waarin hij zei dat hij daar wss nooit meer ging komen omdat hij niet wist hoe lang zijn lichaam het nog ging volhouden. zou ook meteen verklaren waar hij het over had. het is idd jammer

Telrunya

Legacy Member
Idd, ook al was ik nooit echt fan van Edge (Na de Edge & Christian periode), het is een groot verlies.


En lol @ Awesome Kong promo clip op RAW, ze maken het punt wel met de Barbie doll :p

hatetn

Legacy Member
batistwo met een power bomb:rofl::rofl::rofl:

serieus als ze nog een beetje moeite doen zie ik het verschil niet meer.

en verwijzend naar hogan zijn twitter met de reactie op edge. dat is toch een walgelijk persoon. hoeveel zo'n uitspraken die de laatste tijd niet heeft gedaan. en het kan me geen ruk schelen dat hij achteraf zijn excuses heeft aangeboden want 9/10 doet hij dat omdat ze het hem verplichten.

The Magical Taz

Legacy Member
Hogan, the master of the mighty push...

Serieus Edge heeft meer in ring talent in z'n pink dan Hogan in z'n hele lijf...

Marginal0

Legacy Member
Jammer dat Edge er de brui aan geeft. Was idd een groot man, en heb er veel plezier aan gehad, vooral zijn vroegere werk (later niet zoveel gevolgd).

Mania was wel ok vond ik. Kan idd niet tippen aan die van 10 jaar geleden ondertussen en die daarop, maar goed, het was episch genoeg naar mijn mening. Het is wel de eerste keer dat de buildup naar de vorige al bijna kristalhelder is. Kijk altijd ook maar de RAW ervoor en ernaar. Nu ga'k weer ff stoppen met het te volgen. Ik ga wel TE volgen denkk: dat interesseert me ook meer.

Gaat er iemand van jullie eigenlijk volgende week zien in Vorst?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan