Archief - FIA Formula One 2020 - Deel 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie wordt wereldkampioen in 2020 ?


  • Totaal aantal stemmers
    47
  • Opiniepeiling gesloten.

sink

Legacy Member
Zanardi heeft blijkbaar een zwaar ongeluk gehad met zijn handfiets, ziet er niet zo goed uit :s :(
"Zanardi werd per helikopter overgebracht naar het ziekenhuis en kwam daar om 18.00u lokale tijd aan. Hij is direct opgenomen door de professionals van de spoedeisende hulp en onderzocht. Daar aangekomen werd traumatisch hersenletsel geconstateerd. Hij ondergaat momenteel zeer delicate neurochirurgie."
Doet me aan Schumacher denken :s

Mefke

Legacy Member
Als je die zijn leven bekijkt, die heeft toch ook een grote portie tegenslagen gehad. Zus verloren in een auto ongeval, al eens een fietsongeval met een motorrijder, zijn ongeval op lausitzring, nu dit. En toch wat een doorzetter, kijk eens wat een carrière die nog gehad heeft achter de lausitzring.

Verstuurd vanaf mijn GM1903 met Tapatalk

Jonas89

Legacy Member
Bij Mercedes nog geen volle training precies naar de 1e race. Bottas is aant fietsen in Corsica en Hammy is aant betogen in Londen...

schumi2003

Legacy Member
De auto compenseert het gebrek aan drivers capaciteiten wel, was al sinds 2014 zo dus en niets dat erop wijzigt dat dit jaar anders zal zijn.

FlatSix

Legacy Member
schumi2003 zei:
De auto compenseert het gebrek aan drivers capaciteiten wel, was al sinds 2014 zo dus en niets dat erop wijzigt dat dit jaar anders zal zijn.

Laat ons nu vooral niet doen alsof Hamilton zijn titels niet verdiende. Ik volg dat bijvoorbeeld een Vettel/Verstappen die titels ook had gehaald, maar na 2017 was het toch nauwelijks de walk-in-the-park die 2014 en 2015 wél waren. Hamilton mag absoluut gezien worden als één van de beste rijders aller tijden.

RipTor

Legacy Member
FlatSix zei:
Laat ons nu vooral niet doen alsof Hamilton zijn titels niet verdiende.
Dat slaat inderdaad op niks.
Hamilton is afgrijselijk sterk. Volgens mij zeker de beste van zijn generatie. Maar absoluut geen fan van die gast.

Creeping Death

Legacy Member
FlatSix zei:
Laat ons nu vooral niet doen alsof Hamilton zijn titels niet verdiende. Ik volg dat bijvoorbeeld een Vettel/Verstappen die titels ook had gehaald, maar na 2017 was het toch nauwelijks de walk-in-the-park die 2014 en 2015 wél waren. Hamilton mag absoluut gezien worden als één van de beste rijders aller tijden.

Mee eens, net als RipTor geen fan van maar hij is gewoon enorm sterkt.
Maar wat me stoort is de algemene teneur dat er bij Vettel altijd de sidenote van een superieure Red Bull moet vermeld worden. Iets dat ook een serieuze onwaarheid is. Als je dat bij de ene wil aanhalen moet je dat ook bij de andere doen. Of beter nog: beoordeel ze gewoon correct :p

marcel

Legacy Member
Ik denk dat het tegenwoordig vooral moet hebben van argument van de vele fouten die Vettel maakt de laatste tijd. Zeker omdat je er niet echt het argument van leeftijd en gebrek aan ervaring kan naast zetten, zoals bij Lewis toen hij dat had. (Ook al was dat toen ook al niet meer super correct)

FlatSix

Legacy Member
marcel zei:
Ik denk dat het tegenwoordig vooral moet hebben van argument van de vele fouten die Vettel maakt de laatste tijd. Zeker omdat je er niet echt het argument van leeftijd en gebrek aan ervaring kan naast zetten, zoals bij Lewis toen hij dat had. (Ook al was dat toen ook al niet meer super correct)

Men (mis-)gebruikt wat in het kraam past, verdere realiteit doet er niet toe.

marcel

Legacy Member
Dus, als de cijfers blijven dalen, vanaf 1 augustus 800 aanwezigen bij outdoor evenementen. Met mogelijkheid tot licentie voor méér als de faciliteiten dat toelaten.

Dus misschien wel een aantal toeschouwers bij de GP in Spa, bvb

StruikGewas

Legacy Member
Ik kijk al uit naar volgende week! Ik ben eens benieuwd hoe de verhoudingen gaan zijn tussen de toppers. Ben ook benieuwd naar die RP. Hoe cool zou het zijn als die zich ineens met de top kan mengen :p

StruikGewas

Legacy Member
Livery van Williams ziet er wel in orde uit.
Ik vrees wel dat ze geen potten gaan kunnen breken en nog steeds vanachter gaan rondrijden. Ik hoop dat Russell wat kan laten zien. Topkerel.

vishnusixclix

Legacy Member
Williams livery is mooi, maar in de lagere camerahoeken gaan Alfa, Alpha Tauri en Williams nu wel heel hard op elkaar lijken. Had liever meer blauw bij williams, geïnverteerde livery bij AT gezien voor de duidelijkheid. Maar jah, marketing? ¯\_(ツ)_/¯
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan