Archief - FIA Formula One 2018 - Deel 2/2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sink

Legacy Member
AMuS have reported (from Renault via GPS data), that Ferrari's party "trick" hasn't been present since Singapore
vreemde toestanden. Abiteboul zou dit idd bevestigd hebben adhv. hun gps data

t0tec

Legacy Member
Bottas zijn laatste jaar bij Mercedes denk ik volgend jaar. Lijkt me toch niet de pace te hebben als de toppers. Ik snap niet dat die geen gap kan opbouwen vanaf de start.

marcel

Legacy Member
ik vind dat maar normaal, tbh. Hamilton is aan het strijden voor een titel, zijn directe concurrent zit er vlak achter...
vergelijk het met voetbal: als je vecht voor de titel, dan ga je er (zeker in de titelmatch) je beste spits op zetten, en niet de sympathieke "die ook eens een kans verdient"

makila

Legacy Member
t0tec zei:
Lijkt me toch niet de pace te hebben als de toppers. Ik snap niet dat die geen gap kan opbouwen vanaf de start.
Dat hoeft ook niet. Hamilton wil het perfekte slaafje en dat is Bottas gewoon voor hem. Zolang Hamilton de titels aan elkaar rijgt, blijft Bottas gewoon in die wagen hoor.

marcel

Legacy Member
die boodschap aan hulkenberg is ook wel lachen...
"is that the leader? confirm. How did that happen? He hasn't pitted yet".

ok, waar. maar Hamilton die wél al gestopt is, zit minder dan een seconde erachter.

en waarom ze Verstappen ondertussen ook niet pitten, snap ik niet? nog maar 10 ronden te gaan, hij gaat zowiezo geen plaatsen winnen of verliezen door uit te stellen.

Fryto

Legacy Member
Haha, Stoffel effe Sainz te kakken gezet :lol:

En als ik Bottas was: fles neerzetten en gewoon van podium stappen.

Solleke89

Legacy Member
Wat is Mercedes een lelijke ploeg.
Zonde dat Ferrari geen deftige kopman heeft :sad:

Joramovic

Legacy Member
Iemand een idee wat er eigenlijk is misgegaan bij Stoffel, lag vlak achter Alonso in het begin van de race, en na de pitstop zat er ineens een gat van 20 seconden tussen?

RiCOManiaC

Legacy Member
marcel zei:
not sure if serious?

Heeft gewoon gelijk hoor, Vettel maakt te veel fouten. Als je het allemaal eens optelt waar ie dit jaar allemaal punten verspeelt heeft... Ok, hij is wel kopman maar geen absolute (en ook niet goed genoeg vanwege de noob fouten)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan