Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
SomeDude zei:Stoffel zijn chick mag er ook wel wezen![]()

eniac zei:Wat is McLaren nu weer aan het doen? Pirelli heeft al aangegeven dat de HS banden de hele race zouden kunnen meegaan, en Vandoorne zit nu stomweg supersofts te testen? Toch duidelijk dat het HS-US of US-HS gaat worden tijdens de race, waarom dan tijd verliezen met de SS?
sink zei:Foto? asking for a friend![]()
Raikkonen's hypersofts bleken er al na 18-20 ronden erdoor te zitten
SomeDude zei:
Fryto zei:Op z’n instagram staat een iets duidelijkere foto: https://instagram.com/p/Bi6X5A1lugd/

Jonas89 zei:De mannen van Max hebben weer werk![]()
Bijna identiek, splitscreen filmpje, links 2016 en rechts 2018; https://twitter.com/darcyf1/status/1000334518203527168Nesjamag zei:Ondertussen zullen die wel al goed getraind zijn om FP3 -> car rebuilds.
Trouwens:
2016 https://www.youtube.com/watch?v=5y-Zm-dBcng
2018 https://streamable.com/lbvlg

CrashMeeke (WRC) ligt buiten bij Citroen. Gelukkig heeft Verstappen ne grote mond en heeft hij Big Daddy achter zich staan, zie lult zichzelf er altijd wel uit.schumi2003 zei:Crashstappen doet zijn naam alle eer weer aan, mja tzal die Renault zijn schuld weer zijn zeker zoals altijd...
Man, Meeke is, wat, 39 jaar? Die gaat ook niet meer beteren. Vettel was ook nogal crashgevoelig in het begin, en heeft later samen met RBR 4 titels gehaald.makila zei:CrashMeeke (WRC) ligt buiten bij Citroen. Gelukkig heeft Verstappen ne grote mond en heeft hij Big Daddy achter zich staan, zie lult zichzelf er altijd wel uit.
Want serieus, Verstappen wordt aanzien als een groot talent maar wat heeft hij in de F1 MEER gepresteerd dan bijvoorbeeld een Meeke in de WRC? Ik vergelijk mss appelen met peren maar het antwoord is: niet ..
Hij moet nog ALLES bewijzen. Dat hij eens een keertje wint af en toe wil helemaal NIETS zeggen. Meeke heeft zo ook 5x gewonnen (maar dubbel zoveel keer gecrasht).
Leer beter lezen. Ik schrijf toch ook: Ik vergelijk mss appelen met peren maar het antwoord is: niet ..eniac zei:Man, Meeke is, wat, 39 jaar? Die gaat ook niet meer beteren. Vettel was ook nogal crashgevoelig in het begin, en heeft later samen met RBR 4 titels gehaald.
Dus doe nu niet alsof Verstappen en Meeke zo vergelijkbaar zijn he.
makila zei:Leer beter lezen. Ik schrijf toch ook: Ik vergelijk mss appelen met peren maar het antwoord is: niet ..
Dat bedoel ik dus ook. Meeke is einde carriere en oud voor een Rallyrijder. True. En ja hij heeft een wat langere carriere achter zich.
Ja Verstappen is nog jong, maar het wordt nu toch erger ipv beter met zijn crashes. Hij moet toch eens bezinnen en eens goed nadenken wat ie wil met zijn carriere.
Want als zijn houding niet wijzigt wordt hij toch exact een kopie van Meeke? Razendsnel, af en toe eens winnen maar nooit WK.