Piejie
Legacy Member
Dekadez bedoelt dan ook de USSR niet?Mako zei:ge bedoelt het Derde Rijk, dat is dan ook geen deel van europa. De bondsrepubliek Duitsland zoals wij hem kennen bestaat nog maar sinds 1990 en is wel een deel van Europa.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dekadez bedoelt dan ook de USSR niet?Mako zei:ge bedoelt het Derde Rijk, dat is dan ook geen deel van europa. De bondsrepubliek Duitsland zoals wij hem kennen bestaat nog maar sinds 1990 en is wel een deel van Europa.

gentille zei:Het is wel hetzelfde grondgebied hoor![]()

Mako zei:ge bedoelt het Derde Rijk, dat is dan ook geen deel van europa. De bondsrepubliek Duitsland zoals wij hem kennen bestaat nog maar sinds 1990 en is wel een deel van Europa.

Mako zei:maar niet hetzelfde instituut!
Probeer nen Duitser maar is te zeggen dat ge het Duitsland van 1940 als hetzelfde beschouwt als het Duitsland van nu. Ik denk dat ge dan fameus motten gaat krijgen
ik wou gewoon is testen wat iedereen zo leuk vindt aan muggenziften, ik snap het nog steeds niet

(Zwitserland zal het graag horen
)Piejie zei:Dekadez bedoelt dan ook de USSR niet?![]()
Raar dat dat dan net op mij is, terwijl je duidelijk ziet dat Dekadez zijn post (waar ik verdomme op reageer dan nog) idem dito isMako zei:maar niet hetzelfde instituut!
Probeer nen Duitser maar is te zeggen dat ge het Duitsland van 1940 als hetzelfde beschouwt als het Duitsland van nu. Ik denk dat ge dan fameus motten gaat krijgen
ik wou gewoon is testen wat iedereen zo leuk vindt aan muggenziften, ik snap het nog steeds niet

Piejie zei:Raar dat dat dan net op mij is, terwijl je duidelijk ziet dat Dekadez zijn post (waar ik verdomme op reageer dan nog) idem dito is
Maarja, Mako, dat zal wel toeval zijn zeker.

Inv` zei:Het zal waarschijnlijk al aan bod zijn gekomen maar toch: http://www.hln.be/hln/nl/1319/Euro-...ter-hoopt-op-verlies-Turkije-tijdens-EK.dhtml
wat een ongelofelijke kwal toch![]()


Glor zei:Daardoor is de ganse discussie begonnen ask mij nie vergis![]()

DekadeZ zei:Wat heeft dat met deze discussie te maken? Bij de Zwitsers of bij de Turken liep ook een halve Braziliaan rond, maar dat is compleet irrelevant? Ze hebben een Franse pas dus zijn het Fransozen.
En het gaat over het Europa-zijn voor mij, niet over deelname aan politieke evenementen gelijk Eurosong of tegenwoordig al een EK. Als een land voor 10-20-30-40% in Europa ligt, en voor de andere 60+% in 'iets anders' dan lijkt het mij echter logisch dat deze landen niet tot Europa gerekend worden.
Om maar even terug te kaatsen:
De Canarische eilanden, Spanje remember?, liggen aan de zuidpunt van Marokko. Mag Spanje daarom deelnemen in de Africa Cup? Hetzelfde voor Madeira en Portugal.
Sterke argumentatie. Saved by the bell.
DekadeZ zei:Met die link als argument te nemen bevestig je dus dat Turkije een Aziatisch land is?
Rusland als continent op zich vind ik nochtans geen zever. Rusland behelst een reusachtige smak land van de grens van Europa, over Azië tot de Beringzee. Nu is het vlees noch vis.
Nee, maar wel net op de mijneMako zei:idd, dubbele bodems alom!
Ik kan toch moeilijk replyen op elke post in heel de thread?

.puni zei:Egypte is een Afrikaans land, niet?De rest ligt toch allemaal in Azië, of vergis ik mij nu?

Piejie zei:De site www.euro2008.com kan rekenen op een nooit geziene interesse. Sinds de lancering in februari werd het webadres al meer dan een miljard keer ingegeven. Dat is een stijging van liefst 250% in vergelijking met Euro 2004.
Hoewel Engeland zich niet kon plaatsen voor het EK, komen de meeste bezoekers bizar genoeg uit Groot-Brittannië. De Britten zijn goed voor 15% van de hits.