Archief - Buitenlands voetbal

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mako

Legacy Member
prachtige match van manchester! heel de match enorm veel druk en kansen, maar een combinatie van pech en scheidsrechterlijke blunders verhinderden de openingstreffer (1 keer kopbal op corner over de lijn niet gezien, andere keer larsson onterecht afgevlagd die ongelooflijk prachtig in 1 tijd binnenslofte :love: )
Maar toen kwam rooney :p prachtig gespeeld, prachtige 2e goal (1e was binnentikkertje) en op het einde nog fenomenale draaibeweging waarna hij nipt naast schiet.

Man U :love:

Wesdude

Legacy Member
Manchester United is toch een schoon ploeg ze :love: En rooney is back; 2e goal :bow:

Thorval

Legacy Member
Prachtige 2e goal van Rooney
Jammer van die afgekeurde goal van Larsson. Het was een sublieme pass en prachtig afgewerkt...

Bontus

Legacy Member
Wij hebben geen BBC1 :cry:
vroeger zeker wel, maar daar staat nu een Franse zender.

_DM_

Legacy Member
Mako zei:
prachtige match van manchester! heel de match enorm veel druk en kansen, maar een combinatie van pech en scheidsrechterlijke blunders verhinderden de openingstreffer (1 keer kopbal op corner over de lijn niet gezien, andere keer larsson onterecht afgevlagd die ongelooflijk prachtig in 1 tijd binnenslofte :love: )
Maar toen kwam rooney :p prachtig gespeeld, prachtige 2e goal (1e was binnentikkertje) en op het einde nog fenomenale draaibeweging waarna hij nipt naast schiet.

Man U :love:

Pech en scheidsrechterlijke blunders ? :wtf:
Eerste helft niet gezien zeker ?
Sol Campbell hield op z'n eentje heel Portsmouth recht, fantastische match van hem.

Thorval

Legacy Member
_DM_ zei:
Pech en scheidsrechterlijke blunders ? :wtf:
Eerste helft niet gezien zeker ?
Sol Campbell hield op z'n eentje heel Portsmouth recht, fantastische match van hem.
scheidsrechterlijke blunders:

onterecht afgekeurde goal van Vidic (eerste helft)
onterecht afgekeurde goal van Larsson (tweede helft)

Campbell was idd zalig!

Elfanor-

Legacy Member
_DM_ zei:
Pech en scheidsrechterlijke blunders ? :wtf:
Eerste helft niet gezien zeker ?
Sol Campbell hield op z'n eentje heel Portsmouth recht, fantastische match van hem.

Zelfs met de uitstekende Campbell had het 4-1 moeten zijn met correcte referee beslissingen.

Mako

Legacy Member
ja da bedoel ik dus he... Pompey verdedigde fantastisch, maar dan nog had het minstens 4-1 moeten zijn...
En met die 'pech' denk ik bvb aan park die ipv voor open doel ff te duiken naar den bal, zijn hoofd bijna wegtrekt etc...
Portsmouth heeft goed gespeeld, maar manchester is gewoon beter, daarom ook dat het 2-1 was (en eigelijk 4-1 dus)

ps dm: kheb elke seconde van de match gezien... Beweren dat die scheidsrechterlijke blunders "verzonnen" zijn, doet me denken dat gij het niet gezien hebt ;)

_DM_

Legacy Member
@ Inter-lovers:

Zlatan Ibrahimovic insists he earned his Scudetto with Juventus – including the one currently adorning his Inter shirt.

The Calciopoli scandal saw the Bianconeri demoted and they were stripped of the last two titles, the 2005-06 edition handed to Inter, but Ibra warned it was an undeserved accolade for his new friends.

“I still feel like the Champion of Italy with Juve. My old teammates and I won two Scudetti on the field of play,” he told ‘Inter Channel.’

“Considering the way we played and all that we gave, I believe we earned those trophies fair and square.”

This statement will not go down well with the Nerazzurri, who saw their decade-long title drought ended by the scandal.

However, the former Ajax man tried to calm the storm and reassure the supporters at the San Siro.

“Inter have always been my favourite team, ever since I was a kid. We used to watch the Serie A games in Sweden and my friend had chosen Juve, another Milan, but I picked Inter.”

BUUUUURN :D

Piejie

Legacy Member
Ah, dan heeft hij dit allesinds in het begin van het seizoen ook eens gezegd.

Mako

Legacy Member
_DM_ zei:
Ik heb de match ook gezien...
Net zoals ik bijna elke live-match op BBC bekijk.
So don't give me that referee-crap :p
De goal van Tottenham 2 jaar geleden al vergeten misschien ?

http://www.youtube.com/watch?v=yP0fNnXK-5I

DAT is een scheidsrechterlijke dwaling :D

wat heeft dat er zelfs mee te maken? Dit is evenzeer een blunder als die 2 goals gisteren... Dus kzie het verband echt niet hoor...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan