Piejie
Legacy Member
Idd, Grosso enzo. Die naam werkt blijkbaar nog altijd als een rode doekDarkness zei:Déjà-vu coming up![]()

Hihi...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Idd, Grosso enzo. Die naam werkt blijkbaar nog altijd als een rode doekDarkness zei:Déjà-vu coming up![]()

Dat was jouw "déja vu", ik mag toch ook de mijne hebbenDarkness zei:lees de zin er een centimeter onder ook :ironic:

Allemaal kleine oefenmatchen van 45 minuten_DM_ zei:Trofeo Birra Moretti
Dat is enkel voor jeugdspelers, what's next, de vrouwenploegen van beide clubs vergelijken?_DM_ zei:Supercoppa Italia Primavera (5-1)
Piejie zei:Zeg DM, ben je nu aan het lachen ofzo? :doh:
Allemaal kleine oefenmatchen van 45 minuten![]()
Dat is enkel voor jeugdspelers, what's next, de vrouwenploegen van beide clubs vergelijken?



_DM_ zei:LTJ: Welke club vind jij eigenlijk niet mooi ?
Ge kunt misschien ook een sig maken zoals LOF op het RSCA-forum.

_DM_ zei:Doet er toch niet toe ?
Dacht al, waarom heb ik daar nooit eerder van gehoord ?
We zullen zien of Inter volgend jaar nog zo vlotjes wint, met Juve en Napoli in Serie A
Btw: Tottenham - Arsenal 2-2, £61 voor een ticket![]()


Idd. Net alsof Juventus een wereld van verschil zou maken en Inter plotseling zou stoppen met winnen...Enricos zei:En btw: als de Serie A zo makkelijk is he, waarom geraakt Milan dan ni op gang? Want volges u zijn Juve en Napoli natuurlijk DE kleppers in het Italiaans voetbal... Roma, Fiorentina, Lazio, Palermo en Milan tellen natuurlijk niet mee![]()
![]()
LessThanJake zei:anyway, moet ik het lijstje nog eens opmaken?![]()
Enricos zei:En Inter oh ja, zij zijn de grote schuldigen![]()
Want Moratti had alle macht in handen in Italie, en omda Marco Tronchetti Provera voorzitter is van Telecom, heeft Inter natuurlijk alles opgezet.
Zever, dikke zever !
Ik zal nooit bewere da Inter de heiligste ploeg op aarde is he, mr het zijn GEEN valsspelers.
Moggi (van Juve) heeft verdomme refs late opsluite omda ze ni luisterden naar hem ! En de connectie van Moggi zijne zoon, bestuurder van GAE, dat kwenihoeveel spelers onder contract heeft (of ist had) in italie... Da's dan ook eerlijk ofwa?
Punt aan de lijn. Als Inter ook had omgekocht he, dan was da ook wel bovegekome.
Noem Inter wa ge wilt, mr het zijn geen valsspelers !
En btw: als de Serie A zo makkelijk is he, waarom geraakt Milan dan ni op gang? Want volges u zijn Juve en Napoli natuurlijk DE kleppers in het Italiaans voetbal... Roma, Fiorentina, Lazio, Palermo en Milan tellen natuurlijk niet mee![]()
![]()
als ge de spelers van Juvé overkoopt en bovendien nog eens Juvé kwijtraakt, is het plots makkelijker om kampioen te spelen, als ge dat niet inziet tsja..Enricos zei:LOL, die 6 puntjes da ze hadde kunne winne tege juve hadde het hem gemaakt ofwa?
En wa dan te zegge van juve, da zijn dan geen nepkampioene?
Al jare aant trishe...
Overigens, Inter heeft al ELKE UITMATCH tege een tegenstander van niveau gaan spele en gewonne: Roma, Sampdoria, Lazio, Milan, Palermo, Fiorentina,...
ALLEMAAL, en ALLEMAAL wa kletse gegeve
Dus mense da me van dieje lame zever afkome ala: "Juve is er ni bij, dus nu kunne ze het wel", zoude beter eerste nekeer nadenke...
En gigase, de laatste 2 matchen heeft Maxwell die positie overgenomen van Grosso, allé, tis nu zowa nog ne strijd tussen de 2, mr Maxwell is aant winne vr de moment![]()
Jouw Inter-fan zijn valt iets te hard op om serieus genomen te worden vrees ik.Enricos zei:Zever, dikke zever !
Punt aan de lijn. Als Inter ook had omgekocht he, dan was da ook wel bovegekome.
Noem Inter wa ge wilt, mr het zijn geen valsspelers !

_DM_ zei:Please do.
LessThanJake zei:RSCA, Ajax, OM, Real, Roma, Arsenal (6)
En jij? Antwerp, Feyenoord, Napoli, West-Ham, Rangers (6)
uw punt?

LessThanJake zei:RSCA, Ajax, OM, Real, Roma, Arsenal (6)
En jij? Antwerp, Feyenoord, Napoli, West-Ham, Rangers (6)
uw punt?
