Archief - Buitenlands voetbal

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

_DM_

Legacy Member
Tja, wat je oefenpotten noemt he...
Trofeo Birra Moretti, Supercoppa Italia Primavera (5-1...),...

LTJ: Welke club vind jij eigenlijk niet mooi ? :unsure:
Ge kunt misschien ook een sig maken zoals LOF op het RSCA-forum.

Darkness

Legacy Member
ik stook toch niks op over grosso? (ja gij wel over "vernederde?")

grosso mag van mij gerust de vaste vervanger van maxwell zijn :evil:

Piejie

Legacy Member
Zeg DM, ben je nu aan het lachen ofzo? :doh:
_DM_ zei:
Trofeo Birra Moretti
Allemaal kleine oefenmatchen van 45 minuten :help:
_DM_ zei:
Supercoppa Italia Primavera (5-1)
Dat is enkel voor jeugdspelers, what's next, de vrouwenploegen van beide clubs vergelijken?

_DM_

Legacy Member
Piejie zei:
Zeg DM, ben je nu aan het lachen ofzo? :doh:

Allemaal kleine oefenmatchen van 45 minuten :help:

Doet er toch niet toe ?

Dat is enkel voor jeugdspelers, what's next, de vrouwenploegen van beide clubs vergelijken?

Dacht al, waarom heb ik daar nooit eerder van gehoord ? :unsure:
We zullen zien of Inter volgend jaar nog zo vlotjes wint, met Juve en Napoli in Serie A :)

Btw: Tottenham - Arsenal 2-2, £61 voor een ticket :o

Shyheim

Legacy Member
_DM_ zei:
LTJ: Welke club vind jij eigenlijk niet mooi ? :unsure:
Ge kunt misschien ook een sig maken zoals LOF op het RSCA-forum.

mooi vinden / supporteren
doofus

anyway, moet ik het lijstje nog eens opmaken? :help:

Enricos

Legacy Member
_DM_ zei:
Doet er toch niet toe ?



Dacht al, waarom heb ik daar nooit eerder van gehoord ? :unsure:
We zullen zien of Inter volgend jaar nog zo vlotjes wint, met Juve en Napoli in Serie A :)

Btw: Tottenham - Arsenal 2-2, £61 voor een ticket :o

En Inter oh ja, zij zijn de grote schuldigen :D :D

Want Moratti had alle macht in handen in Italie, en omda Marco Tronchetti Provera voorzitter is van Telecom, heeft Inter natuurlijk alles opgezet.

Zever, dikke zever !

Ik zal nooit bewere da Inter de heiligste ploeg op aarde is he, mr het zijn GEEN valsspelers.

Moggi (van Juve) heeft verdomme refs late opsluite omda ze ni luisterden naar hem ! En de connectie van Moggi zijne zoon, bestuurder van GAE, dat kwenihoeveel spelers onder contract heeft (of ist had) in italie... Da's dan ook eerlijk ofwa?

Punt aan de lijn. Als Inter ook had omgekocht he, dan was da ook wel bovegekome.

Noem Inter wa ge wilt, mr het zijn geen valsspelers !

En btw: als de Serie A zo makkelijk is he, waarom geraakt Milan dan ni op gang? Want volges u zijn Juve en Napoli natuurlijk DE kleppers in het Italiaans voetbal... Roma, Fiorentina, Lazio, Palermo en Milan tellen natuurlijk niet mee :lol: :lol:

Piejie

Legacy Member
Enricos zei:
En btw: als de Serie A zo makkelijk is he, waarom geraakt Milan dan ni op gang? Want volges u zijn Juve en Napoli natuurlijk DE kleppers in het Italiaans voetbal... Roma, Fiorentina, Lazio, Palermo en Milan tellen natuurlijk niet mee :lol: :lol:
Idd. Net alsof Juventus een wereld van verschil zou maken en Inter plotseling zou stoppen met winnen...

NemesisBE

Legacy Member
INTER: 1 Toldo; 16 Burdisso, 2 Cordoba, 25 Samuel, 11 Grosso; 7 Figo (99 Choutos 84), 4 Zanetti (50 Maaroufi 85), 15 Dacourt, 21 Solari; 91 Mariano Gonzalez; 18 Crespo (9 Cruz 71).
Subs not used: 79 Carini, 6 Maxwell, 51 Bonucci, 19 Cambiasso.


:niceone:

_DM_

Legacy Member
Enricos zei:
En Inter oh ja, zij zijn de grote schuldigen :D :D

Want Moratti had alle macht in handen in Italie, en omda Marco Tronchetti Provera voorzitter is van Telecom, heeft Inter natuurlijk alles opgezet.

Zever, dikke zever !

Ik zal nooit bewere da Inter de heiligste ploeg op aarde is he, mr het zijn GEEN valsspelers.

Moggi (van Juve) heeft verdomme refs late opsluite omda ze ni luisterden naar hem ! En de connectie van Moggi zijne zoon, bestuurder van GAE, dat kwenihoeveel spelers onder contract heeft (of ist had) in italie... Da's dan ook eerlijk ofwa?

Punt aan de lijn. Als Inter ook had omgekocht he, dan was da ook wel bovegekome.

Noem Inter wa ge wilt, mr het zijn geen valsspelers !

En btw: als de Serie A zo makkelijk is he, waarom geraakt Milan dan ni op gang? Want volges u zijn Juve en Napoli natuurlijk DE kleppers in het Italiaans voetbal... Roma, Fiorentina, Lazio, Palermo en Milan tellen natuurlijk niet mee :lol: :lol:

Lol, hoe ongelooflijk naïef.
Dat proces in Italië leek op het eerste zicht eerlijk te verlopen maar het is net als elk ander proces in het voetbal verwaterd.
En waarom Milan niet op gang raakt ? Probeer eens te starten met een negatief puntensaldo, eens zien of je zo rap terug op dreef bent...

SIO

Legacy Member
Enricos zei:
LOL, die 6 puntjes da ze hadde kunne winne tege juve hadde het hem gemaakt ofwa?

En wa dan te zegge van juve, da zijn dan geen nepkampioene?
Al jare aant trishe...

Overigens, Inter heeft al ELKE UITMATCH tege een tegenstander van niveau gaan spele en gewonne: Roma, Sampdoria, Lazio, Milan, Palermo, Fiorentina,...

ALLEMAAL, en ALLEMAAL wa kletse gegeve :p

Dus mense da me van dieje lame zever afkome ala: "Juve is er ni bij, dus nu kunne ze het wel", zoude beter eerste nekeer nadenke...

En gigase, de laatste 2 matchen heeft Maxwell die positie overgenomen van Grosso, allé, tis nu zowa nog ne strijd tussen de 2, mr Maxwell is aant winne vr de moment :)
als ge de spelers van Juvé overkoopt en bovendien nog eens Juvé kwijtraakt, is het plots makkelijker om kampioen te spelen, als ge dat niet inziet tsja..

Time

Legacy Member
Enricos zei:
Zever, dikke zever !

Punt aan de lijn. Als Inter ook had omgekocht he, dan was da ook wel bovegekome.

Noem Inter wa ge wilt, mr het zijn geen valsspelers !
Jouw Inter-fan zijn valt iets te hard op om serieus genomen te worden vrees ik.:)

_DM_

Legacy Member
LessThanJake zei:
RSCA, Ajax, OM, Real, Roma, Arsenal (6)

En jij? Antwerp, Feyenoord, Napoli, West-Ham, Rangers (6)


uw punt?

Je vergeet wel al die clubs waar je sympathie voor hebt he :p

bekaertpj

Legacy Member
LessThanJake zei:
RSCA, Ajax, OM, Real, Roma, Arsenal (6)

En jij? Antwerp, Feyenoord, Napoli, West-Ham, Rangers (6)


uw punt?

Antwerp, Feyenoord, Napoli, West-Ham, Rangers = 5 .niet 6 dus :p

NemesisBE

Legacy Member
Inter - Chelsea - Antwerp - Brugge - Manchester - Lyon - Werder - ... :sop:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan