LOL, die 6 puntjes da ze hadde kunne winne tege juve hadde het hem gemaakt ofwa?
En wa dan te zegge van juve, da zijn dan geen nepkampioene?
Al jare aant trishe...
Overigens, Inter heeft al ELKE UITMATCH tege een tegenstander van niveau gaan spele en gewonne: Roma, Sampdoria, Lazio, Milan, Palermo, Fiorentina,...
ALLEMAAL, en ALLEMAAL wa kletse gegeve
Dus mense da me van dieje lame zever afkome ala: "Juve is er ni bij, dus nu kunne ze het wel", zoude beter eerste nekeer nadenke...
En gigase, de laatste 2 matchen heeft Maxwell die positie overgenomen van Grosso, allé, tis nu zowa nog ne strijd tussen de 2, mr Maxwell is aant winne vr de moment