Archief - Buitenlands voetbal

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Shyheim

Legacy Member
Leprechaun3 zei:
nutteloze discussie. aantal caps alleen al, bewijst dat totti idd een betere speler is dan conceicao. but hey... i love em both, voor de welgekende redenen ;)


oef, nadat ik "nutteloze discussie" las, dacht ik al dat ge ging zeggen "Sergio is toch tien keer beter" :p :D

Mako

Legacy Member
haha, vooral da stuk da totti die trainer of hulptrainer omverduwt van zijn eigen ploeg :lol: zalig grappig gewoon

Bontus

Legacy Member
Chippen nice! 90 minuten en een eerste assist al!


edit:
Een Argentijnse voetbalfan laat zijn tattoeëerder vervolgen. De reden: in plaats van het gevraagde embleem van zijn favoriete voetbalclub op de rug, vond de tiener er een afbeelding van een penis terug. De bedrogen supporter wilde graag het schild van Boca Juniors, maar trof het niet dat de tattoeëerder fan van River Plate was. Tussen die twee clubs bestaat een grote rivaliteit in Argentinië.

"Ik kon niet zien welke tattoe hij aan het zetten was, omdat er geen spiegel in de winkel was", zegt het slachtoffer in de krant 'Terra Argentina'. "Pas toen ik terug thuis was en de tattoe aan mijn ouders liet zien, zag ik wat hij uitgespookt had." Een woordvoerder van de politie bevestigt het verhaal. "De tattoeëerder dacht die tiener van Boca Juniors even goed voor schut te zetten door die penis af te beelden in plaats van het logo van Boca. Onwaarschijnlijk!" (ODBS)

Enricos

Legacy Member
En ja wederom Inter

Dominant om het zo te zegge :D

0-3 voor tege Sampdoria (ni de makkelijkste) me het B-elftal :D
Nuja, een B-elftal me Crespo, Figo, SOlari, Grosso, Samuel,...
Diejen Burdisso al 2 potte als verdediger :D

Inter loopt erover vant jaar in Italie :D

_DM_

Legacy Member
Tja, een nep-kampioen zeker :p
Met Juventus er nog bij zou het geen waar zijn denk ik hoor.

gigase

Legacy Member
Enricos zei:
een B-elftal me Grosso,

Staat Grosso niet vast in de eerste ploeg?
Ben niet op de hoogte van inter vd laatste weken maar het moest me verbazen dat deze tot de B kern zou behoren.

Enricos

Legacy Member
_DM_ zei:
Tja, een nep-kampioen zeker :p
Met Juventus er nog bij zou het geen waar zijn denk ik hoor.

LOL, die 6 puntjes da ze hadde kunne winne tege juve hadde het hem gemaakt ofwa?

En wa dan te zegge van juve, da zijn dan geen nepkampioene?
Al jare aant trishe...

Overigens, Inter heeft al ELKE UITMATCH tege een tegenstander van niveau gaan spele en gewonne: Roma, Sampdoria, Lazio, Milan, Palermo, Fiorentina,...

ALLEMAAL, en ALLEMAAL wa kletse gegeve :p

Dus mense da me van dieje lame zever afkome ala: "Juve is er ni bij, dus nu kunne ze het wel", zoude beter eerste nekeer nadenke...

En gigase, de laatste 2 matchen heeft Maxwell die positie overgenomen van Grosso, allé, tis nu zowa nog ne strijd tussen de 2, mr Maxwell is aant winne vr de moment :)

Piejie

Legacy Member
Enricos zei:
LOL, die 6 puntjes da ze hadde kunne winne tege juve hadde het hem gemaakt ofwa?

En wa dan te zegge van juve, da zijn dan geen nepkampioene?
Al jare aant trishe...

Overigens, Inter heeft al ELKE UITMATCH tege een tegenstander van niveau gaan spele en gewonne: Roma, Sampdoria, Lazio, Milan, Palermo, Fiorentina,...

ALLEMAAL, en ALLEMAAL wa kletse gegeve :p

Dus mense da me van dieje lame zever afkome ala: "Juve is er ni bij, dus nu kunne ze het wel", zoude beter eerste nekeer nadenke...
Idd...

Darkness

Legacy Member
gigase zei:
Staat Grosso niet vast in de eerste ploeg?
Ben niet op de hoogte van inter vd laatste weken maar het moest me verbazen dat deze tot de B kern zou behoren.
ik kan hier zo iets moois op zeggen, maar ik ga het laten :p

en ik denk dat met juve erbij inter wss wel aan kop had gestaan, maar dat de recordreeks waarschijnlijk niet zou zijn gezet.

_DM_

Legacy Member
Enricos zei:
LOL, die 6 puntjes da ze hadde kunne winne tege juve hadde het hem gemaakt ofwa?

En wa dan te zegge van juve, da zijn dan geen nepkampioene?
Al jare aant trishe...

Overigens, Inter heeft al ELKE UITMATCH tege een tegenstander van niveau gaan spele en gewonne: Roma, Sampdoria, Lazio, Milan, Palermo, Fiorentina,...

ALLEMAAL, en ALLEMAAL wa kletse gegeve :p

Dus mense da me van dieje lame zever afkome ala: "Juve is er ni bij, dus nu kunne ze het wel", zoude beter eerste nekeer nadenke...

En gigase, de laatste 2 matchen heeft Maxwell die positie overgenomen van Grosso, allé, tis nu zowa nog ne strijd tussen de 2, mr Maxwell is aant winne vr de moment :)

Het kleinste kind weet dat Inter het spelletje HEEL vuil heeft gespeeld, met heel die zaak van ivm Juventus.
Nu ja, als Inter-fan zul je dat natuurlijk ontkennen, maar bon.

Let wel: ik moet ook niks hebben van Juventus hoor, maar ni doen alsof Inter zo heilig en fantastisch is he. Waarom spreek je trouwens niet over de matchen voor en tijdens het seizoen toen Juventus als tweedeklasser Inter keer op keer vernederde ?

gigase

Legacy Member
Enricos zei:
En gigase, de laatste 2 matchen heeft Maxwell die positie overgenomen van Grosso, allé, tis nu zowa nog ne strijd tussen de 2, mr Maxwell is aant winne vr de moment :)

k merci, toch liever grosso, zie hem veel liever spelen da maxwell

Piejie

Legacy Member
_DM_ zei:
Let wel: ik moet ook niks hebben van Juventus hoor, maar ni doen alsof Inter zo heilig en fantastisch is he. Waarom spreek je trouwens niet over de matchen voor en tijdens het seizoen toen Juventus als tweedeklasser Inter keer op keer vernederde ?
Vernederde? En noem nu alstublieft geen oefenpotten ofzo hé...

Shyheim

Legacy Member
DM zaag keer zo ni. heb Inter ook altijd een hele mooie club gevonden, alleen jammer vd kleuren... :p

popolo giallorosso ftw tho! :x
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan