agent #2
Legacy Member
Situatie:
Sinds ik windows 2000 geïnstalleerd had kon ik niet meer ravenshield spelen (https://www.beyondgaming.be/archive/hardware.21/pc-loopt-vast-tijdens-gamen.285726). Ik heb besloten om dan maar terug windows XP te installeren. Ik stak mijn cd van windows xp erin met het gedacht dat deze mij wel zou vragen waar ik hem wou installeren (over mijn windows 2000 dus). Dit deed hij dus blijkbaar niet en installeerde hij hem maar op mijn backup schijf (c: ). Nu heb ik inmiddels windows XP op mijn goede schijf gekregen (d: ), maar ik zit met enkele problemen.
1. Hij vraagt dus telkens welke windows ik wil starten hoewel ik die al gedelete heb van die andere schijf. Ik heb dan al mijn bestanden die ik nodig heb (mijn backup dus) overgezet naar mijn schijf met windows xp (d: ) op en daarna die mijn backup schijf (c: ) proberen formatteren. Dit is dus onmogelijk: in windows niet, in dos niet in safe mode (zowel gewone safemode als safemode met opdrachtprompt) niet.
2. Alweer heb ik dit update probleem. Ondanks ik net geformatteerd heb.
3. Ik heb 3 gebruikersaccounts en dat zijn er wat veel. 1 administrator 2 met mijn eigen naam en 3 gastaccount (maar deze is uitgeschakeld) Ik wil dus de account met mijn eigen naam volledige rechten toekennen en de administrator account wegkrijgen. Hoe doe ik dit?
4. Met windows XP heb ik ook problemen als ik Mozilla Thunderbird gebruik. Ik kan e-mails ontvangen, maar als ik ze open zijn ze blank. Ik kan ze ook niet forwarden of deleten.
Ik zit dus met serieus wat problemen en hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Sinds ik windows 2000 geïnstalleerd had kon ik niet meer ravenshield spelen (https://www.beyondgaming.be/archive/hardware.21/pc-loopt-vast-tijdens-gamen.285726). Ik heb besloten om dan maar terug windows XP te installeren. Ik stak mijn cd van windows xp erin met het gedacht dat deze mij wel zou vragen waar ik hem wou installeren (over mijn windows 2000 dus). Dit deed hij dus blijkbaar niet en installeerde hij hem maar op mijn backup schijf (c: ). Nu heb ik inmiddels windows XP op mijn goede schijf gekregen (d: ), maar ik zit met enkele problemen.
1. Hij vraagt dus telkens welke windows ik wil starten hoewel ik die al gedelete heb van die andere schijf. Ik heb dan al mijn bestanden die ik nodig heb (mijn backup dus) overgezet naar mijn schijf met windows xp (d: ) op en daarna die mijn backup schijf (c: ) proberen formatteren. Dit is dus onmogelijk: in windows niet, in dos niet in safe mode (zowel gewone safemode als safemode met opdrachtprompt) niet.
2. Alweer heb ik dit update probleem. Ondanks ik net geformatteerd heb.
3. Ik heb 3 gebruikersaccounts en dat zijn er wat veel. 1 administrator 2 met mijn eigen naam en 3 gastaccount (maar deze is uitgeschakeld) Ik wil dus de account met mijn eigen naam volledige rechten toekennen en de administrator account wegkrijgen. Hoe doe ik dit?
4. Met windows XP heb ik ook problemen als ik Mozilla Thunderbird gebruik. Ik kan e-mails ontvangen, maar als ik ze open zijn ze blank. Ik kan ze ook niet forwarden of deleten.
Ik zit dus met serieus wat problemen en hoop dat jullie mij kunnen helpen.
)

