SpeedFreak.be
Legacy Member
Ik zit met een raar probleem waarvan ik direct niet de oorzaak kan achterhalen.
Zo heel af en toe start de pc opnieuw op of sluit helemaal automatisch af.
Bv gisteren wil een dvd in mijn drive inleggen ik druk dus op de eject knop pats pc start uit zichzelf opnieuw op (sindsdien niet weer gehad) Nu net ik was in Firefox aan het surfen pats pc sluit zichzelf af.
In xp is er geen probleem. Het enige wat ik heb veranderd is nieuwe drivers voor mijn geluidskaart geïnstalleerd realtek 1.88 en setpointdrivers voor mijn muis er op gezet versie 5.00.175.
Er is geen melding te vinden in de logboeken behalve dat windows onverwacht in beeindigd en bij opstarten krijg ik alleen het verhaal windows is niet normaal beëindigd (dus niet windows is hersteld van een ernstige fout of zo).
Edit: ram is in orde temp graka en cpu is ook ok ik gok zelf op een driver.
Zo heel af en toe start de pc opnieuw op of sluit helemaal automatisch af.
Bv gisteren wil een dvd in mijn drive inleggen ik druk dus op de eject knop pats pc start uit zichzelf opnieuw op (sindsdien niet weer gehad) Nu net ik was in Firefox aan het surfen pats pc sluit zichzelf af.

In xp is er geen probleem. Het enige wat ik heb veranderd is nieuwe drivers voor mijn geluidskaart geïnstalleerd realtek 1.88 en setpointdrivers voor mijn muis er op gezet versie 5.00.175.
Er is geen melding te vinden in de logboeken behalve dat windows onverwacht in beeindigd en bij opstarten krijg ik alleen het verhaal windows is niet normaal beëindigd (dus niet windows is hersteld van een ernstige fout of zo).
Edit: ram is in orde temp graka en cpu is ook ok ik gok zelf op een driver.




