Archief - RaRe spyware

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

- BlanC -

Legacy Member
Hoi allereerst aan iedereen en aan de telenet crew een knallend 2005 :applause:


Heb vgl probleem op een pc, er staan verschillende items op het bureaublad zoals casino, etc evanals nieuwe mappen in internet explorer ( map : favorieten) daar al kan ik deze niet verwijderen omdat ik geen rechterklik kan doen op dit item en dan verwijderen :sad: , in software staan er geen toolbars enzo.
dus mijn mening was programmas zoals ad aware, spy bot laten te lopen, deze doen wel hun ding maar deze items blijven nog steeds staan, hierna spysweeper geprobeerd en het leek te lukken alles was weg, maar na reboot van pc was alles er weer lekker terug :tongue: , evenals mappen die er gewoon bijkomen in programe files map etc ... echt dikke shit om deze spy ware te verwijderen :s , enige mensen die dit probleem ook hadden en dit wel konden oplossen ..

Bubbling Zombie

Legacy Member
zoekfunctie

of ga de threads op deze pagina eens af :)

]HT[Simon

Legacy Member
- BlanC - zei:
Hoi allereerst aan iedereen en aan de telenet crew een knallend 2005 :applause:


Heb vgl probleem op een pc, er staan verschillende items op het bureaublad zoals casino, etc evanals nieuwe mappen in internet explorer ( map : favorieten) daar al kan ik deze niet verwijderen omdat ik geen rechterklik kan doen op dit item en dan verwijderen :sad: , in software staan er geen toolbars enzo.
dus mijn mening was programmas zoals ad aware, spy bot laten te lopen, deze doen wel hun ding maar deze items blijven nog steeds staan, hierna spysweeper geprobeerd en het leek te lukken alles was weg, maar na reboot van pc was alles er weer lekker terug :tongue: , evenals mappen die er gewoon bijkomen in programe files map etc ... echt dikke shit om deze spy ware te verwijderen :s , enige mensen die dit probleem ook hadden en dit wel konden oplossen ..

om geheel offtopic te gaan ...: slijmerd :p


The following errors occurred when this message was submitted:

1. Sorry! The administrator has specified that users can only post one message every 60 seconds.

Preske

Legacy Member
YuRiPa zei:
Just try www.hitmanpro.nl. Grote kans dat het daarmee weg gaat.;)

"In het computerblad Computer Idee (nummer 1, 2005, pagina 33) wordt Hitman Pro onder de aandacht gebracht: Dé oplossing tegen spyware komt uit Nederland"

Grappig, voor een programma dat teert op andere programma's
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan