- BlanC -
Legacy Member
Hoi allereerst aan iedereen en aan de telenet crew een knallend 2005 :applause:
Heb vgl probleem op een pc, er staan verschillende items op het bureaublad zoals casino, etc evanals nieuwe mappen in internet explorer ( map : favorieten) daar al kan ik deze niet verwijderen omdat ik geen rechterklik kan doen op dit item en dan verwijderen
ad: , in software staan er geen toolbars enzo.
dus mijn mening was programmas zoals ad aware, spy bot laten te lopen, deze doen wel hun ding maar deze items blijven nog steeds staan, hierna spysweeper geprobeerd en het leek te lukken alles was weg, maar na reboot van pc was alles er weer lekker terug
, evenals mappen die er gewoon bijkomen in programe files map etc ... echt dikke shit om deze spy ware te verwijderen
, enige mensen die dit probleem ook hadden en dit wel konden oplossen ..
Heb vgl probleem op een pc, er staan verschillende items op het bureaublad zoals casino, etc evanals nieuwe mappen in internet explorer ( map : favorieten) daar al kan ik deze niet verwijderen omdat ik geen rechterklik kan doen op dit item en dan verwijderen
ad: , in software staan er geen toolbars enzo. dus mijn mening was programmas zoals ad aware, spy bot laten te lopen, deze doen wel hun ding maar deze items blijven nog steeds staan, hierna spysweeper geprobeerd en het leek te lukken alles was weg, maar na reboot van pc was alles er weer lekker terug
, evenals mappen die er gewoon bijkomen in programe files map etc ... echt dikke shit om deze spy ware te verwijderen
, enige mensen die dit probleem ook hadden en dit wel konden oplossen ..

