EA lover
Legacy Member
Ik heb dus een oude pc van 66MHZ
gekregen waar dat nu Windows 2000 op staat. Omdat de pc nogal traag gaat wil ik er nu Win 98 op zetten. Ik kijk in Bios om vanop de cd op te starten maar ik kan alleen maar kiezen uit de harde schijf en de diskette A. Nu is mijn vraag : wat moet ik nu doen? Ik installeer altijd WIndows via de cd en nooit via een diskette dus ik weet totaal niet wat ik nu moet doen.
gekregen waar dat nu Windows 2000 op staat. Omdat de pc nogal traag gaat wil ik er nu Win 98 op zetten. Ik kijk in Bios om vanop de cd op te starten maar ik kan alleen maar kiezen uit de harde schijf en de diskette A. Nu is mijn vraag : wat moet ik nu doen? Ik installeer altijd WIndows via de cd en nooit via een diskette dus ik weet totaal niet wat ik nu moet doen.

ad: omdat ik een extend ofzo heb gemaakt. Ik zet dus die c schijf( 12MB) op actief en dan komt ik terug bij het scherm waar staat : A:\
. Ik heb nog wel een harde schijf van 10 Gb liggen maar ik weet begot niet hoe ik die op master/slave moet zetten. Ik zit er nu al dagen aan te sukkelen en die pc moet tegen morgen terug in orde zijn