Archief - bookmarks terug halen ander OS

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

n0sTRa

Legacy Member
Hoi,

ik heb het volgende prob: 'k heb dus op een nieuw partitie windows2k instald maar nu kan ik niet meer men winXP booten en dus ben ik men bookmarks kwijt van firefox. Iemand die weet hoe ik die terug kan halen ??

thx

n0sTRa

Davion

Legacy Member
Indien die XP er nog opstaat kan je een bootloader aanmaken zodat je kunt kiezen om daar ook van op te starten !

n0sTRa

Legacy Member
Davion zei:
Indien die XP er nog opstaat kan je een bootloader aanmaken zodat je kunt kiezen om daar ook van op te starten !


en hoe kunde da doen ?? :s khad al gelezen hier opt forum enz door uw boot.ini aan te passen maar kan die nerges vinden :s en als ik opstart kan ik de keuze maken tussen win2k en winxp maar als ik xp kies blijf ik bij een zwart scherm hangen

shimbayi

Legacy Member
Je moet het bestand bookmarks.html uit de volgende directory halen, en dat kan je importeren via de bookmark manager.

C:\Documents and Settings\'Username'\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\'tekenreeks'

Kan zijn dat die map verborgen is, dus niet vergeten de verborgen bestanden zichtbaar te maken in windows verkenner.

Exit

Legacy Member
2k installen na xp is normaal dat xp niet meer boot

ge krijgt wrs een boot menu met k2 en xp??? en ge start xp maar werkt dus niet ...

als ge die xp nog wilt gebruiken kopieert ge vanop de xp cdrom /i386 2 files, met name ntldr en ntdetect.com; die kopieert ge naar de hd en overschrijf die files die er al staan

Exit

Legacy Member
zelfde als waar ge die haalt natuurlijk :doh:
ge haalt die in C:\Documents and Settings\'Username'\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\'tekenreeks' en ge zet die dus in D:\Documents and Settings\'Username'\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\'tekenreeks'

:sleep:

n0sTRa

Legacy Member
Exit zei:
zelfde als waar ge die haalt natuurlijk :doh:
ge haalt die in C:\Documents and Settings\'Username'\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\'tekenreeks' en ge zet die dus in D:\Documents and Settings\'Username'\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\'tekenreeks'

:sleep:


khad het eigenlijk over:

als ge die xp nog wilt gebruiken kopieert ge vanop de xp cdrom /i386 2 files, met name ntldr en ntdetect.com; die kopieert ge naar de hd en overschrijf die files die er al staan

Exit

Legacy Member
ah, die files, die staan op de C: schijf (verborgen systeem bestanden)
ntldr heeft geen extensie btw

n0sTRa

Legacy Member
ok thx :) khad al de search functie in windows gebruikt om die bestanden te vinden maar hij kon nieks vinden :s

Exit

Legacy Member
die staan dus verborgen + systeem bestanden, moet ge in mapopties aanpassen ...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan