Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Davion zei:Indien die XP er nog opstaat kan je een bootloader aanmaken zodat je kunt kiezen om daar ook van op te starten !
khad al gelezen hier opt forum enz door uw boot.ini aan te passen maar kan die nerges vinden
en als ik opstart kan ik de keuze maken tussen win2k en winxp maar als ik xp kies blijf ik bij een zwart scherm hangenExit zei:zelfde als waar ge die haalt natuurlijk :doh:
ge haalt die in C:\Documents and Settings\'Username'\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\'tekenreeks' en ge zet die dus in D:\Documents and Settings\'Username'\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\'tekenreeks'
![]()