xDama
Legacy Member
Hoi,
Dit is een probleem dat ik eigenlijk al jaren aan een stuk heb, maar nu begint het mij toch wel ferm te irriteren.
Afbeeldingen, thumbnails, bepaalde onderdelen van website's willen nooit, maar dan ook nooit deftig laden. Met name de kleine thumbnails op site's zoals bv. Youtube, Google Images, DeviantArt, etc etc... Alle sites met min of meer dezelfde structuur willen echt nooit deftig afbeeldingen laden.
Telkens als ik een zoekopdracht ingeef, krijg ik meteen de pagina met afbeeldingen, maar er zijn binnen de 5sec. slechts een 3-tal afbeeldingen te zien. De rest komt er na enkele minuten door, of ik krijg gewoon het icoontje van een 'dode' link. Als ik dan 5x refresh komen de afbeeldingen er langzaam aan door.
Soms laden alle afbeeldingen onmiddelijk. Ik heb dan geen enkele vertraging, geen enkele dode link, alles werkt perfect, maar 10min. later lukt het ALWEER niet.
Het probleem is eigenlijk al begonnen toen ik nog op mijn vorige adres woonde. Toen had ik dat al geregeld eens voor, maar het was niet storend. Nu woon ik al enkele jaren op een ander adres, met een andere internetverbinding en een andere router en hier is het het laatste jaar echt verschrikkelijk. Zowel op mijn desktop, als mijn laptop valt dit voor, dus het probleem moet echt ergens anders gerelateerd zijn dan mijn browser enzo.
Ik heb al op Google liggen rondneuzen, en ik merk dat er veel mensen zijn met soortgelijk problemen, maar ik kan maar geen concrete oplossingen vinden.
Aan de snelheid of kwaliteit van mijn verbinding ligt het niet denk ik. Ik heb een latency van rond de 55ms, een constante snelheid van 240kb/s en geen disconnects whatsoever. Mijn Internet draait imo perfect en constant. Ik haal het maximum uit mijn lijn dat mogelijk is op deze afstand van de centrale en ik heb echt niks van problemen op dit na.
Ik heb het ook al op 3 verschillende OS getest door de loop der jaren. Op XP had ik er het minste last van, op Vista het meeste en nu zit ik op Win 7 en is het minder als met Vista, maar slechter als op XP.
Ik zit met Dommel Netconnect, draadloos via een Philips Wifi router van Belgacom. Ondertussen ook al met verschillende netwerkkaarten geprobeerd. Geen verandering.
Diegene die mij hier een concrete oplossing voor kan geven, die deze miserie compleet van de baan kan helpen die trakteer ik met veel plezier op een pint! Het is echt om gek van te worden, zeker met sites als Deviantart.
Dit is een probleem dat ik eigenlijk al jaren aan een stuk heb, maar nu begint het mij toch wel ferm te irriteren.
Afbeeldingen, thumbnails, bepaalde onderdelen van website's willen nooit, maar dan ook nooit deftig laden. Met name de kleine thumbnails op site's zoals bv. Youtube, Google Images, DeviantArt, etc etc... Alle sites met min of meer dezelfde structuur willen echt nooit deftig afbeeldingen laden.
Telkens als ik een zoekopdracht ingeef, krijg ik meteen de pagina met afbeeldingen, maar er zijn binnen de 5sec. slechts een 3-tal afbeeldingen te zien. De rest komt er na enkele minuten door, of ik krijg gewoon het icoontje van een 'dode' link. Als ik dan 5x refresh komen de afbeeldingen er langzaam aan door.
Soms laden alle afbeeldingen onmiddelijk. Ik heb dan geen enkele vertraging, geen enkele dode link, alles werkt perfect, maar 10min. later lukt het ALWEER niet.
Het probleem is eigenlijk al begonnen toen ik nog op mijn vorige adres woonde. Toen had ik dat al geregeld eens voor, maar het was niet storend. Nu woon ik al enkele jaren op een ander adres, met een andere internetverbinding en een andere router en hier is het het laatste jaar echt verschrikkelijk. Zowel op mijn desktop, als mijn laptop valt dit voor, dus het probleem moet echt ergens anders gerelateerd zijn dan mijn browser enzo.
Ik heb al op Google liggen rondneuzen, en ik merk dat er veel mensen zijn met soortgelijk problemen, maar ik kan maar geen concrete oplossingen vinden.
Aan de snelheid of kwaliteit van mijn verbinding ligt het niet denk ik. Ik heb een latency van rond de 55ms, een constante snelheid van 240kb/s en geen disconnects whatsoever. Mijn Internet draait imo perfect en constant. Ik haal het maximum uit mijn lijn dat mogelijk is op deze afstand van de centrale en ik heb echt niks van problemen op dit na.
Ik heb het ook al op 3 verschillende OS getest door de loop der jaren. Op XP had ik er het minste last van, op Vista het meeste en nu zit ik op Win 7 en is het minder als met Vista, maar slechter als op XP.
Ik zit met Dommel Netconnect, draadloos via een Philips Wifi router van Belgacom. Ondertussen ook al met verschillende netwerkkaarten geprobeerd. Geen verandering.
Diegene die mij hier een concrete oplossing voor kan geven, die deze miserie compleet van de baan kan helpen die trakteer ik met veel plezier op een pint! Het is echt om gek van te worden, zeker met sites als Deviantart.