Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Desperatozz zei:moet dat nu echt ...
ervaren, trouwe members die zich niet aan de rules houden ...
-subforum
-prefix
waar gaat het naartoe(don't wanna think about it actually)
soit, zal't ma moven zeker*goede ziel drijft even boven*
cowmans zei:
cowmans zei:Spijtig da hij elle ni laat meelache. Hij heeft zenne site helemaal gedelete![]()
Schraal

, k eb da hier zelfs nog op music gezet bij "show your gear" ofzo ^^Woverke zei:[16:27:24] <Wover> seg ligt sin plat?
[16:27:25] <wizzard> NADA
[16:27:27] <wizzard> en gene tijd
[16:27:30] <jan> Wover: bezig met upgrades
[16:27:33] <Wover> ahzo
[16:27:35] <jan> duurt nog 2 min
[16:27:38] <Wover> ok
en der is niks schraal aan da filmke, k eb da hier zelfs nog op music gezet bij "show your gear" ofzo ^^

bandarlog zei:Een echt heel raar nummerke. Eigenlijk geberut er niet meer dan een vocoderachtige stem die heel de tijd 'ah ah ah ah ah...' zingt met tussendoor een vocoderstem die iets zegt. Er bestaat een elektroremix van. kent iemand één van beiden?
thnx

wa gij bedoelt is dj coone - love..tzal da wel ni zijn wa de ts bedoeltWoverke zei:

tMz` zei:M.A.N.D.Y. - Oh Superman
origineel is van Laurie Anderson
tMz` zei:
)bandarlog zei:YES!! Dat is het! THANKS!!! maar dat is ne remix, ni? Bestaat ook een originele beatloze versie van (is die dan van M.A.N.D.Y?)... Of de elektroversie? Iemand?
(Alleszins: diegene die da nr petrol zijn geweest de vrijdag zullen zich dit magisch moment nog wel herinneren: iedereen plots aan't smilen)
