Archief - [TK] 2x JBSystems Q-30 Draaitafels

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Real

Legacy Member
Gegroet. :)

Ik heb beslist om mijn JB Q30's van de hand te doen. Reden: overstap naar superOEM's.
Het gaat om de MKI, dus de versie ZONDER phone/line omschakeling. Voor de rest is die exact hetzelfde als de MKII.

* Pitch adjustment (+/- 10% and +/- 20 %)
* 3 Different speeds 33/45/78 RPM (great for effects)
* Forward and REVERSE platter directions
* Very high torque motor for quick start and breaking
* Retractable target light for cueing
* Platter speed output (Beat out) for external effects
* Solid S-shaped tone arm with anti-skate
* Remote start/stop control (fader start)
* Removable smoked plastic dust cover (not shown)

Inclusief kabels, stofkap, slipmat en Audiotechnica naaldjes.

Ze zijn allebei in uitstekende staat. Hier en daar wat kleine krasjes, maar dat is het dan ook.

Foto's

Prijs: 300euro

Enkel af te halen in Meerhout. Ik verstuur ze niet!
Als je niet te ver woont, en ge kunt niet tot hier komen, wil ik ze eventueel wel komen brengen.
Uiteraard mogen ze ook getest worden.

Reply maar als je vragen hebt!

(Deze thread staat ook op andere fora)

benner

Legacy Member
Ik zou willen beginnen, ik ben dus complete noob in deze zaken.
Is dit goed materiaal om te beginnen? En als iemand is zou willen zeggen hoe je hieraan begint (hoe je zelf bent begonnen), hoe je alles leert enz. want ik wil het wel kunnen, ma ik ken dus werkelijk niks hierover :).

Real

Legacy Member
Uitstekend materiaal om te beginnen, kga even een deftige review zoeken. :)

benner

Legacy Member
Ahja, wat heb je nog nodig om te beginnen? Kan je dit op gewone boxen aansluiten?

Real

Legacy Member
Je hebt dan nog een mengpaneel (mixer) nodig, een versterker (stereoketentje heeft iedereen wel staan ;)) en daar moeten de boxen op hangen.

Tah_b00nz0r

Legacy Member
benner zei:
Hoeveel van geld zou daar dan nog bijkomen ongeveer? :)

pakt een 100-150€ voor een beetje deftige mixer :) als je tweedehands gaat zoeke wss nog iets minder

TRFluffy

Legacy Member
pas op, want platen zelf kosten ook BOMMEN geld :)

nuja :)

schoon prijske vo tt's, ma kheb ze zelf al en wil er zelf ook wel vanaf moestk weten dak dan geld genoeg em voor direct nieuw te kopen...

Tuninboy

Legacy Member
Nice :)
Alsk nu het geld had zouk ze zeker kope :)
ma ga na de grote vakantie pas beginne wss :)

Tuninboy

Legacy Member
Decade zei:
Tss, echte Dj's beginnen er voor de vakantie mee!
Nja :)
Voor dat soort dingen heb je geld nodig ;)
Drm vakantie geld enzo :p
En als je echt zo een ECHTE Dj bent wrm zit je dan nu nog achter je PC?:p

benner

Legacy Member
Verkocht nog niet :), ik ben wel 18 maar ik moet nog beetje overleggen met de ouders eh. Maar ik zal zeker nog iets laten weten, morgen of overmorgen. Ik kan nog niks zeker zeggen, sorry :).

Pana

Legacy Member
Tuninboy zei:
Nja :)
Voor dat soort dingen heb je geld nodig ;)
Drm vakantie geld enzo :p
En als je echt zo een ECHTE Dj bent wrm zit je dan nu nog achter je PC?:p

Omdat ik braaf ben geweest :woohoo:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan