<_Skullbasher_>
Legacy Member
Ik zit met een vrij vervelend probleem. Een aantal maanden geleden heb ik 2* Technics MKII draaitafels gekocht tegen een prijs van 300€ per stuk. Ze hebben altijd perfect gewerkt maar nu is er 1 TT toch wel raar aant doen. In het begin stopte de TT soms gewoon met geluid geven door de boxen (maar wel door de hoofdtelefoon) en kon ik enkel nog maar iets horen als ik mn boxen op super luid zette. Nu is hij denkek helemaal kapot want ik krijg hem nooit goed om hem luid te laten afspelen. Het is een zeer raar probleem want door mijn hoofdtelefoon hoor ik alles perfect , dus aan het contact ligt het al niet. En aan mijn mengpaneel (is wel een schrale tusseoplossing en niet echt een mengpaneel te noemen) ligt het ook niet want ik heb die andere TT ook eens op die ingang aangesloten en dan werkte het perfect.
Weet iemand wat dit probleem kan zijn ? Als niemand het weet , zouden jullie mij dan eventueel een reparatie-winkel in Antwerpen kunnen aanraden ?
Thx alvast
Len
Weet iemand wat dit probleem kan zijn ? Als niemand het weet , zouden jullie mij dan eventueel een reparatie-winkel in Antwerpen kunnen aanraden ?
Thx alvast
Len


en nu maar leren scratchen