Archief - Pukkelpop 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

REDNIK

Legacy Member
Deserve The Future Tour - Them Crooked Vultures / Forum

Them Crooked Vultures 'Deserve The Future' and you deserve the future shows.

Pukklepop Festival, Belgium 21/08 >> Buy Tickets... Read more
TBA, London, UK 23/08 >> Buy Tickets
Academy Islington, UK 24/08 >> Buy Tickets
Leeds Festival, UK 28/08 >> Buy Tickets
Reading Festival, UK 29/08 >> Buy Tickets
Rock en Seine, France 30/08 >> Buy Tickets

waar? niet waar? who will tell :o

*edit* datum komt wel nie overeen :/

boostah

Legacy Member
Kan iemand me zeggen of het safe is je wagen daar 3 dagen in de buurt te laten staan (ben niet echt zo'n fan van openbaar vervoer)?

tuesadorable

Legacy Member
SteveDB zei:
Weet ge jongens, ik hoop eigenlijk dat het TCV niet is. Ik kan gewoon niet kiezen tussen The Offspring en hen. :sad: Ik ga altijd met het gevoel zitten dat ik iets gemist heb.

Idem. En waarschijnlijk ga ik toch zo ontgoocheld zijn over The Offspring, dus ik zit zo hard in een tweestrijd.

Fraa

Legacy Member
MacZoid zei:
Volgens de verkoper in de giga swing gade toch snel moete zijn want ze stoppe met de combi's als de camping vol is.

Zever!

Das gewoon een verkoopspraatje, niet dat hij er veel aan heeft, op die reservatiekost na waarschijnlijk :)

Pukkelpop is naar mijn weten de laatste 10 jaar zelfs niet meer uitverkocht geraakt (ik denk zelfs nog NOOIT), ondanks een paar sterke affiches. Het is zo'n soort festival dat altijd genoeg volk trekt, maar niet te vergelijken met iets zoals Rock Werchter op dat vlak.

nTFs

Legacy Member
boostah zei:
Kan iemand me zeggen of het safe is je wagen daar 3 dagen in de buurt te laten staan (ben niet echt zo'n fan van openbaar vervoer)?

Het is daar safe in de zin van hoe safe kan een auto zijn op de parking van een festival. Wij parkeren nooit op de parkings maar altijd langs de weg en nog nooit een probleem gehad.
Imo kijkt de politie die dagen niet echt nauw want als ze willen kunnen ze veel foutparkeerders verbaliseren.

Fraa

Legacy Member
nTFs zei:
Het is daar safe in de zin van hoe safe kan een auto zijn op de parking van een festival. Wij parkeren nooit op de parkings maar altijd langs de weg en nog nooit een probleem gehad.
Imo kijkt de politie die dagen niet echt nauw want als ze willen kunnen ze veel foutparkeerders verbaliseren.

Best gewoon aan de Luminus parkeren, ik parkeer me daar altijd. Ik ga wel elke dag op en af naar huis omdat de camping op Pukkelpop me totaal niets zegt, blijf't daar wat marginaal vinden.

Maar daar parkeren aan de Luminus is wel ideaal. Tien minuutjes wandelen tot aan't festivalterrein & voor de rest staat uw wagen daar vrij veilig.

shiftyke

Legacy Member
ze komen hoor, het is duidelijk

Maar de youtubes van hun concert is chicago zijn wel niet ovetuigend :x :(

Recipe4hate

Legacy Member
tuesadorable zei:
Idem. En waarschijnlijk ga ik toch zo ontgoocheld zijn over The Offspring, dus ik zit zo hard in een tweestrijd.

Waarom? Offspring is DE band voor mij daar, is er dus een reden waarom ik er met gemengde gevoelens heen moet?

mach1en

Legacy Member
BlackHawk.be zei:
pffff die mc's gene fan van. verstoort meestal de dj set meer dan iets anders :(

Sommige mc's geven echt wel een dimensie meer hoor.
En andere nerven et indd.

felixdraait

Legacy Member
Quick question: Die e-festivaltickets, moet je die nog ergens gaan inwisselen, apart laten scannen, of enige omweg voor doen vóór je je ermee om je bandje kan? Ik ga altijd vrij vroeg om een goed plaatsje op de camping te hebben en heb geen zin om daar eerst nog een uur aan een aparte kassa staan aan te schuiven zoals die keer dat ze een vervangticket hebben opgestuurd met de post omdat ik te laat was...

't Schijnt ook dat je'r niet mee op de trein mag tenzij je je gaat registreren bij de NMBS, seems like a hassle.

Dus: bespaar ik mij een tripje naar de Gentse Fnac of ik koop ik toch best een hardticket?

shiftyke

Legacy Member
normaal zijn e-tickets uw ECHTE tickets, moet je dus niet omruilen

nTFs

Legacy Member
shiftyke zei:
ze komen hoor, het is duidelijk

Maar de youtubes van hun concert is chicago zijn wel niet ovetuigend :x :(

Ik vraag me dan ook af of ze wel volwaardige nummers hebben of is het eerder voor de fun wat jammen op een podium in de hoop dat er iets fatsoenlijks uitkomt..

Recipe4hate zei:
Waarom? Offspring is DE band voor mij daar, is er dus een reden waarom ik er met gemengde gevoelens heen moet?

Elke band kan barslechte concerten geven dus de kans is er dat Offspring tegenvalt.

Bigbuddha

Legacy Member
surpize act:

philippe geubels die zegt: "nah heb ik ulle allemaal goe liggen he..."

-Steve-

Legacy Member
nTFs zei:
Ik vraag me dan ook af of ze wel volwaardige nummers hebben of is het eerder voor de fun wat jammen op een podium in de hoop dat er iets fatsoenlijks uitkomt..

Ze hebben weldegelijk volwaardige nummers. Ze spelen er zo'n 12/13 dacht ik, genoeg voor een CD dus.

Trouwens de reviews die ik al gelezen heb waren best positief.

shiftyke

Legacy Member
vergeet niet dat er veel fanboys rondlopen die niet kritisch durven zijn!

-Steve-

Legacy Member
Maar mensen die recensies schrijven?

Die youtube-filmpjes zijn trouwens van erg slechte kwaliteit, daar kan ik niets uit afleiden.

Conqie

Legacy Member
De schermen zullen dit jaar niet zo super zijn, voor main zijn er ogod vier camera's..
niet eens een kraan bij :/
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan