bluecadet3
Legacy Member
UnFinished zei:
ja watafak is daar nu aan, dan luister ik liever naar het "origineel" dan naar die bekakte gays. Ik snap echt niet hoe die daar mee wegkomen
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
UnFinished zei:
bluecadet3 zei:ja watafak is daar nu aan, dan luister ik liever naar het "origineel" dan naar die bekakte gays. Ik snap echt niet hoe die daar mee wegkomen
|steven| zei:
hatchet zei:Welke bands bedoel je zoal met het "origineel"?

Tranco zei:Net terug van Balthazar. Het was top!

XPlosiv zei:

clercqie zei:Vond je? Ik vond echt dat er niks inzat. Compleet zielloos gespeeld![]()