Archief - Nieuwe van Tool

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

spectrious

Legacy Member
Kwam die nieuwe cd van Tool niet vandaag uit? Ik heb al veel gehoord maar zelf nog niets gehoord. Mss dak em deze week eens op pik in de lokale cdboer zijn uitstalling.

Eerste indrukken?

Typhon`

Legacy Member
gisterennacht kwam hij uit..
Ik vind hem allesinds even goed als hun vorige albums die ook schitterend waren.
Misschien koop ik hem wel in praag als ik nog kronen overheb :).

Kid_C

Legacy Member
I just love it...
Hij klinkt wat anders dan vorige albums, maar ik was meteen verkocht. Tool heeft me nog nooit teleurgesteld, de verwachtingen waar heel hoog gespannen hier en ze zijn zeker ingelost!

Op naar 29 juni ! <o/

asmo

Legacy Member
Hij blaast je al van bij de eerste luisterbeurt compleet omver. Wings For Marie (pt.1) en 10,000 days (Wings pt.2) zijn twee van de beste songs die Tool ooit gemaakt heeft. Echt magistraal mooi.
En dat artwork is ook uniek, alleen daarvoor zou je de cd al willen kopen. Maar ik ga er hier niet teveel over verklappen...

vloet

Legacy Member
zalige cd! net zoals al hun anderen. en niet al te duur ook niet (14€ en een beetje , in media markt )
artwork is idd zeer speciaal, de moeite waard ;)

Kid_C

Legacy Member
vloet zei:
zalige cd! net zoals al hun anderen. en niet al te duur ook niet (14€ en een beetje , in media markt )
artwork is idd zeer speciaal, de moeite waard ;)

/me gaat dinsdag naar mediamarkt :unsure:

tgc_9012

Legacy Member
Prachtige CD, kheb zoiets niet meer gehoord sinds Lateralus in 2001.
Wings part 1&2 zijn het hoogtepunt, echt fantastisch.

dOmme zEbra

Legacy Member
ik vind de cd zeer goed, maar voor mij blaast hij lateralus nog niet helemaal weg.
het artwork is echt wel fantastisch!

forloRn_

Legacy Member
Goede plaat. Van het titelnummer krijg ik steeds kippenvel, maar de solo in Jambi jaagt me de gordijnen in: zó slecht!

asmo

Legacy Member
Lol die talk box? Komaan Adam Jones probeert nu is eindelijk gitaar te spelen, en ik vind dat hij het niet slecht doet.

forloRn_

Legacy Member
asmo zei:
Lol die talk box? Komaan Adam Jones probeert nu is eindelijk gitaar te spelen, en ik vind dat hij het niet slecht doet.

Over de technische kant spreek ik me niet uit, ik vind gewoon dat het totaal niet in het nummer past.

Cygnus-ß °|X1|°

Legacy Member
Omdat ik dit weekend niet in het land was heb ik ze gister gehaald.

Ik steek dat CDke in mijn autoradio en het wil niet afspelen...

Ik probeer thuis geen probleem tot ergens na 10000 days waar die cd gewoon compleet begint te flippen.

Pure frustratie, vandaag terug voor om te wisselen

maar wat ik al gehoord heb doet me verlangen naar meer.

TOOL :music:

spectrious

Legacy Member
heb hem nu zelf paar keer afgespeelt. En ben er eerlijk gezegd niet echt aan. Denk dat ik em nog paar keer zal beluisteren maar voor de rest ...

Mooie albumart is het idd wel :p

Pred

Legacy Member
Ik ga em 1 van dees kopen, kben vrij benieuwd, vandaag Lateralus nog eens geluisterd ( voor de 300ste keer denk) , 1 van de beste cd's die ik ooit gehoord heb dus ik ben wel benieuwd naar die nieuwe. Ik heb wel al 2 nummers gedownload die ik nu aan het luisteren ben, The Pot en Rosetta Stoned, klinken al heel goed hoewel z'n stem precies wat veranderd is.

Orochimaru

Legacy Member
ja hij is echt wel goe, ma ben em ondertussen al wa beu gehoord ^^ khad hem al toen hij geleakt was... ma kheb em vandaag gekocht hoor ;) coole 3d :D

Cygnus-ß °|X1|°

Legacy Member
Zoveel te meer ik luister, zoveel te beter ze wordt zoals ieder album
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan