vloet
Legacy Member
Jow,
Op dit forum zitten toch wel een aantal Muse liefhebbers dus wrm geen topicje
De tracklisting van The Resistance is al een tijdje vrijgegeven, en hij klinkt toch wel vet moet ik zeggen.
1. Uprising
2. Resistance
3. Undisclosed Desires
4. United States Of Eurasia (+Collateral Damage)
5. Guiding Light
6. Unnatural Selection
7. Mk Ultra
8. I Belong To You (+Mon Coeur S'ouvre A Ta Voix)
9. Exogenesis : Symphony Part I (Overture)
10. Exogenesis : Symphony Part Ii (Cross Pollination)
11. Exogenesis : Symphony Part Iii (Redemption)
Ik kijk vooral uit naar Exogenesis. Matt zei een hele tijd geleden al dat hij van plan was een 'Symphonic Monster' te maken ^^
Momenteel is er ook een 'treasure hunt' aan de gang en een eerste nieuw nummer is al vrijgespeeld: United States of Eurasia
(hier te beluisteren Muse — PROJECT EURASIA
of hier http://www.youtube.com/watch?v=ZKxN4JyGtoE)
Zeer Queenachtig en eigenlijk vrij grappig gezongen. Best wel OK maar ik ben nog niet overtuigd. Ik hoop in ieder geval dat The Resistance een betere plaat wordt dan Black Holes & Revelations.
Op dit forum zitten toch wel een aantal Muse liefhebbers dus wrm geen topicje

De tracklisting van The Resistance is al een tijdje vrijgegeven, en hij klinkt toch wel vet moet ik zeggen.
1. Uprising
2. Resistance
3. Undisclosed Desires
4. United States Of Eurasia (+Collateral Damage)
5. Guiding Light
6. Unnatural Selection
7. Mk Ultra
8. I Belong To You (+Mon Coeur S'ouvre A Ta Voix)
9. Exogenesis : Symphony Part I (Overture)
10. Exogenesis : Symphony Part Ii (Cross Pollination)
11. Exogenesis : Symphony Part Iii (Redemption)
Ik kijk vooral uit naar Exogenesis. Matt zei een hele tijd geleden al dat hij van plan was een 'Symphonic Monster' te maken ^^
Momenteel is er ook een 'treasure hunt' aan de gang en een eerste nieuw nummer is al vrijgespeeld: United States of Eurasia
(hier te beluisteren Muse — PROJECT EURASIA
of hier http://www.youtube.com/watch?v=ZKxN4JyGtoE)
Zeer Queenachtig en eigenlijk vrij grappig gezongen. Best wel OK maar ik ben nog niet overtuigd. Ik hoop in ieder geval dat The Resistance een betere plaat wordt dan Black Holes & Revelations.


