DrWho
Legacy Member
Het Mish Mash seizoen zit er bijna weer op, nog 1 uitzending te gaan. Jammer wel, want dat zijn 2 fijne uren trash-radio 
Ik hoor Gunther onlangs zeggen dat het zijn laatste uitzendingen waren en dat hij dan vervangen ging worden door ... ? Of heb ik dat misverstaan en gaat het gewoon om de laatste Mish Mash uitzendingen die hij dit seizoen doet en is hij er vanaf september weer gewoon terug?
Zou wel jammer zijn, Gunther doet dat goed en het waren geen makkelijke schoenen om op te vullen.

Ik hoor Gunther onlangs zeggen dat het zijn laatste uitzendingen waren en dat hij dan vervangen ging worden door ... ? Of heb ik dat misverstaan en gaat het gewoon om de laatste Mish Mash uitzendingen die hij dit seizoen doet en is hij er vanaf september weer gewoon terug?
Zou wel jammer zijn, Gunther doet dat goed en het waren geen makkelijke schoenen om op te vullen.






