boaz
Legacy Member
Wa is volgens jullie hét feestnummer dat er bestaat?
Dus een nummer waarbij jullie helemaal uit jullie dak gaan of waardoor je publiek opnieuw aandacht geeft en er dikken ambi is.
1.Soulwax - NY excuse
mja mss een klassieker ma het is en blijft mijn nr.1!
Zeker als je het live mag aanhoren door Soulwax!
2.LCDsoundsystem - Tribulations (tiga mix)
als ik da liedje hoor dan word ik echt zot he
..zeker de overgang naar stem2 
even vermelden:
1.Als er al zo'n thread is gemaakt, sluit deze dan en dan post ik het in die thread wel..
2.dit is GEEN mass request!..Deze thread heeft zeker geen mass request tot doel.
Het is gewoon de bedoeling dus om je favo liedje(s) te zegge..Als deze wordt gesloten omdat het toch mass request is, vind ik dit toch maar raar..zo kan je alle threads waar er maar dan 1liedje wordt vrijgegeven sluiten.
Dus een nummer waarbij jullie helemaal uit jullie dak gaan of waardoor je publiek opnieuw aandacht geeft en er dikken ambi is.
1.Soulwax - NY excuse
mja mss een klassieker ma het is en blijft mijn nr.1!
Zeker als je het live mag aanhoren door Soulwax!
2.LCDsoundsystem - Tribulations (tiga mix)
als ik da liedje hoor dan word ik echt zot he
..zeker de overgang naar stem2 
even vermelden:
1.Als er al zo'n thread is gemaakt, sluit deze dan en dan post ik het in die thread wel..
2.dit is GEEN mass request!..Deze thread heeft zeker geen mass request tot doel.
Het is gewoon de bedoeling dus om je favo liedje(s) te zegge..Als deze wordt gesloten omdat het toch mass request is, vind ik dit toch maar raar..zo kan je alle threads waar er maar dan 1liedje wordt vrijgegeven sluiten.

