Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
TooChé zei:Der was gisteren precies grote Sabam controle hier in W Vlaanderen :/
Ik ben gespaard gebleven ma kvraag me af of ze vnv weer hunne toer gaan doen


maar nu zit ik met enkele(voor velen onder jullie wrs domme
) vragen..Heb dus mijn controller besteld maar ik zie veel mensen met zo een geluidskaart, maar waarvoor dient die eigenlijk?
want ik weet van bvb traktor dat je verplicht ben zo een geluidskaart te hebben om met traktor te kunnen draaien.
wcedric zei:oke, heb mijn controller besteld, het is een numark mixtrack pro gewordenmaar nu zit ik met enkele(voor velen onder jullie wrs domme
) vragen..Heb dus mijn controller besteld maar ik zie veel mensen met zo een geluidskaart, maar waarvoor dient die eigenlijk?
want ik weet van bvb traktor dat je verplicht ben zo een geluidskaart te hebben om met traktor te kunnen draaien.
![]()

wcedric zei:hmm ook een echte kenner preciesmaar als ik het goed begrijp heeft het dus te maken met de kwaliteit van je sound?

Nightmare` zei:Aan alle traktor (scratch) pro 2 gebruikers:
Ik heb momenteel de demo versie en ik merk dat wanneer ik ergens willekeurig in het waveform klik (en de track naar die plaats springt), dat het voorgaande deel van de track wazig wordt weergegeven (waar die waveforms aan t lopen zijn).
Is er een mogelijkheid om dit af te zetten?
Persoonlijk vind ik dit hoogst irritant, wnr ik naar een cue point ga zou ik graag nog de beats etc ervoor kunnen zien.
Liquigi zei:@wcedric
sinds vandaag numark mixtrack pro in huis, na met wa moeite t geïnstalleerd te hebbe dadelijk 5uurkes zitte draaie/klommele. ben dr voorlopig zeer content van.
en dr zit al een geluidskaart in de mixtrack, moest dat n antwoord zijn op u vraag...
, ma wa bedoelde me wa probleempjes voor het te installeren?Drew zei:Preferences<File Management<iTunes Music Library al eens opnieuw geladen?
Aangezien de Library verwijst naar plek van de nummers op uw HD en die veranderd zijn kan het zijn dat TP2 gebruik maakt van een oude library file en ze dus niet meer vindt?
De nadelen die 'k ondervind bij TP2 zijn de irritante kleurenwaves (oude kan je niet meer kiezen) en idd het feit dat als je cues gebruikt of skipt het wavegebied achter je naald niet weergegeven wordt. Ook heb 'k een probleem met de mapping van mijn X1 dat de track 1 maat blijft hangen als 'k filters de eerste keer aanzet.
Drew zei:De nadelen die 'k ondervind bij TP2 zijn de irritante kleurenwaves (oude kan je niet meer kiezen) en idd het feit dat als je cues gebruikt of skipt het wavegebied achter je naald niet weergegeven wordt. Ook heb 'k een probleem met de mapping van mijn X1 dat de track 1 maat blijft hangen als 'k filters de eerste keer aanzet.
Drew zei:Euh, alle? Vroeger was het een duidelijke gele wave, nu kan je kiezen tussen een flashy blauwe of een fluo roze wave.

Sw4rchy zei:Ik vind de nieuwe waveforms (en de spectrumkleuren met voorkeur) heel handig. Kan je nu veel duidelijker zien wanneer er meer high/mids/bass zijn... Waarom is dit voor jouw minder duidelijk Drew?
Heb bewust mijn versie niet geupgrade omdat er altijd wel ergens bugs gaan zijn... Een tip voor de toekomst is dan ook om NIET te upgraden tenzij je weet dat het merendeel tevreden en bugfree is![]()
