Archief - [event] Start with a jump... (jumpstyle)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Fearfm.be

Legacy Member
Beste Jumpers / Dj's / Luisteraars / Fan's / en degene die ik vergeten ben.

Wij zijn bezig met het organiseren van een nieuw event genaamd:

“Start with a Jump”

Dit is een event die beginnende dj's de kans geven om gehoord te worden.

Voor dit event zoeken wij nog een aantal beginnende dj’s die willen mee werken aan dit event.

Wanneer gaat dit event plaatsvinden? Zondag 07-06-2006 (tijdstip is afhankelijk van de interesse)

Wat zijn de voorwaarden om aan dit event mee te kunnen doen:

- Je moet een startende dj zijn (maximaal 2 jaar ervaring)
- Jumpstyle ONLY
- Je moet je mix opnemen en uploaden of Live afspelen dmv. Shoutcast streaming.
- Inschrijvingen alleen via www.fearfm.be
- Maximale uitzendtijd 1 uur
- Eventuele wijzigingen op de regels voorbehouden.
- Fear FM bepaald of je in aanmerking komt tot het deelnemen aan dit event.

Kortom meer info en inschrijven kan op www.fearfm.be!

Greetz Fear FM

ShadesOfJae

Legacy Member
Omdat we nog niet genoeg Jump horen zeker ? :sop:
Swat, ik zal de topic niet vergallen ...

Naos

Legacy Member
Iets bekend over locatie (ivm reistijd). Eventuele vergoeding?

Fearfm.be

Legacy Member
Voor eventuele vragen kan ik je naar onze site verwijzen om dubbele vragen te vermijden.

Alvast bedankt voor het begrip.

Wover

Legacy Member
mja, als ik er een pc heb staan zal ik eens een "setje" recorden, eens zien wat het geeft ^^

Djack

Legacy Member
Een hardstyle/jump i-netradiostation, maar enkel iets organiseren voor de jump dj's ? wtf :) de logica is weer ver zoek.
Al te veel professionele organisatie is er dan niet imo.
Je laat hier een heel deel van je luisteraars mee in de steek. Slechte reclame.

w00p

Legacy Member
Jawel, tonnen logica...
Jump = geld
"beginnende DJ's" = goedkoop

Fearfm.be

Legacy Member
Even voor alle duidelijkheid I-Net radio ==== kost alleen geld ..... helaas.

Maar er zitten ook events in de pipeline voor de hardstyle kant.
Echter wil ik eerst het station hardstyle ready maken :) (meer hardstyle op de radio dus :) )

Kortom even geduld graag, komen doet het zeker!

Zodra ik zover ben krijg je dat hier te horen ;)

Oja om nog even terug te komen over dat geld, Fear FM is puur een hobby van mijn en van de medewerkers van Fear FM.

Jaws

Legacy Member
Fearfm.be zei:
Even voor alle duidelijkheid I-Net radio ==== kost alleen geld ..... helaas.

Maar er zitten ook events in de pipeline voor de hardstyle kant.
Echter wil ik eerst het station hardstyle ready maken :) (meer hardstyle op de radio dus :) )

Kortom even geduld graag, komen doet het zeker!

Zodra ik zover ben krijg je dat hier te horen ;)

Oja om nog even terug te komen over dat geld, Fear FM is puur een hobby van mijn en van de medewerkers van Fear FM.
1 of 2 hardstyle of hardstyleachtige plaatjes kunnen toch geen kwaad in ne mix he?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan