Archief - draaitafels

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

<3sarah

Legacy Member
hey
na paar jaar met de saaie cdkes te mixe op men pioneer wil ik beginne te scratche en te mixen met venyls.
maar ik zoek een goeie beginnerset maximum 700-800 euro
hopelijk kunnen jullie me helpe ;)
ciao

<3sarah

Legacy Member
kwas eens aant kijken op spice 'n sounds website zag ik dit is dat iets degelijks?

Da Nick

Legacy Member
Ja als beginnersset is deze zeker niet slecht, het zijn toch direct drives. >>Dit<< is ook zeer geliefd om mee te beginnen.
Je kan ook voor de synqs gaan maar dat noem ik niet echt een beginnerssetje, hier kan je later eventueel nog naar overstappen.

&lt;3sarah

Legacy Member
ook wel mooi da nick, is dat een betrouwebare levering?

1337mr.hanky

Legacy Member
heb je trouwens al een mengpaneel en koptelefoon?
zijn die pioneer cd speler(s) 19" of zijnt tabletops?

&lt;3sarah

Legacy Member
2x Pioneer CDJ-1000 mkIII
ik wil een mengpaneel apart want ik gebruik de pioneers voor te gaan draaien, en wou een gewoon setje van draaitafels voor thuis te oefenen.

TRFluffy

Legacy Member
?hoezo? wtf?

je hebt wel 2 state of the art cdj's en gaat nu een "beginnersdraaitafel" kopen... what the hell?

&lt;3sarah

Legacy Member
zoals ik al zij, ben het beetje moe met cd's.
en omdat ik eigenlijk nooit veel heb gewerk met draaitafels
btw: die JB Systems High Q30D zijn die wat? in de S2store te genk is een setje met een JB-SYSTEMS BEAT 4 MkII erbij )

Tah_b00nz0r

Legacy Member
zelfde als die reloop 4000, goed om mee te beginne maar na verloop van tijd als vinyl u begint te ligge ga je ze tgoch wille buiten kegele omda ze ni echt veel waard zen :p

ripz

Legacy Member
voor 700-800 euro kan je ook uitkijken voor 2dehands technicsen

&lt;3sarah

Legacy Member
een stanton T.60 en als mengpaneel een M.303, heeft iemand hier al ervaring mee gehad?

Tah_b00nz0r

Legacy Member
mengpaneel is deftig... heb ik zelf ook enkel de 301 versie maar kben altijd content geweest van men mixer :)

draaitafels = ongeveer zelfde als die reloop 4000 en jb q30 dacht ik

Da Nick

Legacy Member
<3sarah zei:
ook wel mooi da nick, is dat een betrouwebare levering?

Ja new-line heeft de reputatie van zeer betrouwbaar en redelijk goedkoop te zijn

Tah_b00nz0r zei:
zelfde als die reloop 4000, goed om mee te beginne maar na verloop van tijd als vinyl u begint te ligge ga je ze tgoch wille buiten kegele omda ze ni echt veel waard zen

Waarom zou da ni veel waard zijn ?

Grtz Electronick

1337mr.hanky

Legacy Member
als je jou was kocht ik mij toch degelijk materiaal, oftewel technics ofwel synqs, iets anders zou zonde zijn, zeker omdat je wss al ff bezig bent en dat wss nog van plan bent lang te doen

daarom zou ik iets degelijks kopen, net als een mixer

&lt;3sarah

Legacy Member
progrezz je hebt 100% gelijk, maar ik ga klein beginnen.
tis toch alleen maar voor thuis, voor grote fuifen gebruik ik het van het verhuurbedrijf waar ik werk.

TRFluffy

Legacy Member
jama, tis maar da ge met iets kleins begint en dan gefrustreerd raakt dat't je reinste rommel is...

Jb system beat 4 : 2 jaar oud en alle faders kraken (de een al wa meer dan de ander) ... ik beklaag me die aankoop... had ik maar doorgespaard voor beter denk ik dan... + algemeen geluid klinkt overstuurd...
Draaitafels hq30... cava, maar als je op technics gedraaid hebt denk je van "fuck mijn draaitafels zuigen"

Jaws

Legacy Member
als ge al cdspelers hebt, dan hebt ge toch ook al een mixer zeker?

&lt;3sarah

Legacy Member
Ik denk dat ik voor de stantons ga, als ik het een beetje gewoon word haal ik me de Technics 550 tot 800 euro voor 1 draaitafel is een beetje duur maar toch verwacht van een merk zoals Technics.

jaws: ik heb een Pioneer djm 600s, maar als ik terug kom van school/werk heb ik geen zin voor nog met men mengpaneel te gaan slepen. denk nu niet dat ik een rijke zak ben die dat allemaal kan permenteren :/

Skullbasher_31

Legacy Member
<3sarah zei:
ik wil een mengpaneel apart want ik gebruik de pioneers voor te gaan draaien, en wou een gewoon setje van draaitafels voor thuis te oefenen.


kan je lezen?:)


<3sarah zei:
ik wil een mengpaneel apart want ik gebruik de pioneers voor te gaan draaien, en wou een gewoon setje van draaitafels voor thuis te oefenen.


btw: vrouwelijke draaister?? ^^
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan