Archief - Dj Accessoires

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Isabeau

Legacy Member
Hey!

Voor een werk dat wordt gemaakt over deejays ben ik op zoek naar de beste "attributen" voor een deejay "on stage towards the public"

Voorbeelden

- Lektroluv met telefoon , groen masker, jas,.... (een hele mythe)
- Deadmau5 met gigantisch muizenhoofd
- 2 Many Dj's in kostuum
- .....

Wat kennen jullie? Of vinden jullie leuk of aantrekkelijk of cool? Of wat zouden jullie doen?

Laat maar iets weten!

Isabeau

Legacy Member
Hey guys, merci, vooral Panacea is goed ;-) Draagt die blokskes?
Maar het zijn dus vooral maskers.. Geen andere attributen? Dingen? Weet ik veel wat kan helpen...

Isabeau

Legacy Member
Van ander forum, maar is weer alleen met maskers...

Angerfist - hooded sweater met hockeymasker
Transfarmers - Transformermasker met overall en klompen
Kold Konnexion - Wit pak, wit haar en ijsblauwe kleurlenzen
the masochist - latex sm masker op

Isabeau

Legacy Member
Of laten we het wat breder maken, waarom doen ze dat, dat masker, zo iets anders.. slaat dat beter aan,
En als jij dat zou moeten doen, wat zou jij doen?
Of gaat het enkel om de muziek en that's it?

MrZodiac

Legacy Member
Isabeau zei:
Of laten we het wat breder maken, waarom doen ze dat, dat masker, zo iets anders.. slaat dat beter aan,
En als jij dat zou moeten doen, wat zou jij doen?
Of gaat het enkel om de muziek en that's it?

Om anoniem te zijn en/of voor de show zeker?

Zal volgens mij er niet voor zorgen dat ze beter aanslaan, en heeft ook niet dadelijk iets met muziek te maken.

Isabeau

Legacy Member
Zijn er hier zelf deejays op het forum die zich daar mee willen bezighouden of zo iets hebben van "totaal niet"

MrZodiac

Legacy Member
Isabeau zei:
Zijn er hier zelf deejays op het forum die zich daar mee willen bezighouden of zo iets hebben van "totaal niet"

Bwa waarom niet, k'zou het wel doen denk ik....

en indd, waarom al die vragen ?

Isabeau

Legacy Member
Berter, hoe meer info ik heb , hoe meer ik kan maken he,
Draai jij toevallig?

Nog 1'tje: MSTRKRFT! Niet echt origineel maar toch!

Skyscraper

Legacy Member
Goh, die 'kennis' gaat dan wel ten koste zijn van uw originaliteit.
En in mijn ogen gaat 't nog altijd om de muziek, en niet hoe de dj/artiest er uit ziet. Maar goed.

En ja ik draai, maar da's meer voor mijn eigen plezier :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan