Archief - [ambient/post-rock] Koan - Aging

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

AkiMbO

Legacy Member
Dit is kwaliteit.

Bij het beste dat ik hier al gehoord heb. Klinkt echt zeer professioneel.


Veel succes alvast met de eerste plaat !

beton

Legacy Member
een postrock band starten is tegenwoordig echt hip en in, en daardoor is er veel saaie rommel te horen tegenwoordig, .. maar 'k vind dat jullie er toch in slagen om het echt boeiend te houden, .. zit veel variatie in, klinkt nog strak (in tegenstelling tot het ongedefinieerd getokkel dat de "mindere" postrockbands produceren)

goe bezig zou ik zeggen, .. en zoals eerder vermeld, .. ik wil het dolgraag live zien,.. let's play together!

Access

Legacy Member
beton zei:
goe bezig zou ik zeggen, .. en zoals eerder vermeld, .. ik wil het dolgraag live zien,.. let's play together!
misschien dat'k iets kan regelen voor onze releaseshow. Dat zou dan begin april zijn maar ik laat jullie nog wel iets weten :).

Jesse

kinkje

Legacy Member
Ik vind het een zalige plaat :)
lekkere opbouw en mooie gitaarsound

Skyscraper

Legacy Member
'k luister er echt vele naar, soms zoek ik het gewoon nog is omdat'k het zo tof vind.
Dus echt chapeau :]

Access

Legacy Member
nog es nen bump omdat het volgende eigenlijk specifiek over dit nummer gaat:

We zijn atm Rising Star op de de reviewsite TheSilentBallet.com. Ze hebben Aging besproken en binnenkort komt er ook een volledige review op.

link voor het artikel:
http://thesilentballet.com/dnn/Home/tabid/36/ctl/Details/mid/500/ItemID/1517/Default.aspx

en de essentie:

"Aging" spends the first two minutes plucking out soft melodies and lulling the listener into a false sense of security before delivering a mammoth sized punch to the gut.
het blijft cool om te horen wat onafhankelijke mensen van uw muziek vinden!

beton

Legacy Member
nice review !
't is ook volledig verdiend trouwens, .. ik kijk echt uit naar de show in herk-de-stad na de zomer, .. ben ongelooflijk benieuwd naar jullie

Spineless

Legacy Member
Hmm, me like, en 6 euro is helemaal niet veel. kans is groot dat ik de EP bestel. :)
ik ken nu toch een paar post-rock bands maar jullie sound staat mij helemaal aan!

nog veel succes naar de toekomst toe en keep up the good work! :niceone:

Access

Legacy Member
beton zei:
nice review !
't is ook volledig verdiend trouwens, .. ik kijk echt uit naar de show in herk-de-stad na de zomer, .. ben ongelooflijk benieuwd naar jullie
dikke ²
Zo te zien gaat het ook zéér goed met mount venus, en dik verdient overigens! De 27ste gaan we waarschijnlijk een vernieuwde set/show hebben met wat extra tralala.

Spineless zei:
Hmm, me like, en 6 euro is helemaal niet veel. kans is groot dat ik de EP bestel. :)
ik ken nu toch een paar post-rock bands maar jullie sound staat mij helemaal aan!

nog veel succes naar de toekomst toe en keep up the good work! :niceone:
Bedankt voor de commentaar! Mocht je de EP willen betalen via een andere manier (overschrijving,... ) kan je me altijd een PM sturen ;)

-Jesse

Spineless

Legacy Member
Access zei:
Bedankt voor de commentaar! Mocht je de EP willen betalen via een andere manier (overschrijving,... ) kan je me altijd een PM sturen ;)

-Jesse

gho, zou goed zijn. moet ik mijn ma niet lastigvallen met haar visa kaart. 'k ga nu een PM sturen! :D

beton

Legacy Member
het spreekt uiteraard voor zich dat ik een eptje koop op de show de 27ste hé

Access

Legacy Member
hou er ook maar een paar demo's mount venus aan de kant voor ons ;).

Spineless

Legacy Member
Heb de EP enkele dagen geleden toegekregen. Ligt hier al voor de zoveelste keer op. :love:
Het was zelfs beter dan ik verwachtte! Gaat meer de richting van Pelican uit. /me like. :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan