Archief - 10 days off 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

JackM

Legacy Member
Is er iemand die hier al officiële info over teruggevonden heeft? Tis niet dat ik er direct vind :(
Toch wel een van de dingen waar ik jaarlijks naar uitkijk.
Op de site is ook nog niks te vinden en het toch allichte mogen beginnen in gang schieten.
Of gaat het dit jaar niet door? :(

acidcriminal

Legacy Member
19/07 Miss Kittin + The Hacker live + Joris Voorn + Ben Klock
20/07 dj Hell
25/07 Henrik Schwarz

Morre1977

Legacy Member
woot Henrik Schwarz !!! mss samen met Dixon, Ame, ... ?? let's hope !

gille

Legacy Member
Hopen dat Mad Decent Soundsystem (featuring Diplo, Fake Blood, Boy 8-Bit) ook naar 10do komt :p

Klopgeest

Legacy Member
Inderdaad, vorig jaar rond deze tijd had ik m'n membercard al besteld!

sinai

Legacy Member
KushReNaDa zei:
Hopen dat Mad Decent Soundsystem (featuring Diplo, Fake Blood, Boy 8-Bit) ook naar 10do komt :p

Dat Diplo z'n buddy Switch dan ook maar meekomt voor een onvergeetelijk Major Lazer setje! Welke bommen zijn me dat!
Met Blaqstarr erbij zou ik ook meer dan tevreden zijn!
Fingers crossed

D3C0Y

Legacy Member
acidcriminal zei:
19/07 Miss Kittin + The Hacker live + Joris Voorn + Ben Klock
20/07 dj Hell
25/07 Henrik Schwarz

say what, Joris Voorn :D
die wil ik echt nog is zien é

(Schwarz is ook al een lekkere naam :D)

enneuh plz leave laat die commerciele namen thuis voor 10days... fake blood wordt hier in vlaanderen al genoeg uitgemolken.

10 days brengt voor mij meestal goeie maar toch redelijk onbekende namen voor het grote publiek (maar meestal zit er toch wel 1 of 2 dagen commerciele electro tussen)

mtm

Legacy Member
zo'n dagje met Made To Play en Dubsided namen, da zou leuk zijn

Ether

Legacy Member
Normaal gezien tot 26 juli op reis, dus tenzij er 27 juli nog een lekkere dag tussen zit zal dit het 2e jaar op rij worden zonder 10 days off voor mij :cry: :cry:

Gattuso8

Legacy Member
Stom dat het tijdens Dour valt, dat hypothekeert direct een week van 10 Days Off

D3C0Y

Legacy Member
was vorig jaar toch ook ? de eerste 2 dagen vielen tijdens dour

Gattuso8

Legacy Member
Tuurlijk, en het jaar ervoor ook als ik me niet vergis.
Zeg decoy, wanneer komt jouw latest mix eigenlijk uit want daar staat toch al een tijdje coming soon?

Kid_C

Legacy Member
Er staat een mixset op de site van 10daysoff met 10 artiesten die afkomen.
De ultieme track-id contest, zeg es wie er allemaal komt! :unsure:

mtm

Legacy Member
Kid_C zei:
Er staat een mixset op de site van 10daysoff met 10 artiesten die afkomen.
De ultieme track-id contest, zeg es wie er allemaal komt! :unsure:

grrr, als die player nu eens zou willen werken :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan