Archief - [TK][TR] Blackberry Bold 9000

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Uloga

Legacy Member
Hallo,

Bij deze zou ik graag mijn Blackberry Bold verkopen, ik heb hem een paar EDIT: MAANDEN :p geleden 2e hands aangekocht, en ben vergeten hoe oud die was, ik geloof dat hij nu bijna een jaartje oud is. Heb wel geen garantie meer. Het betreft hier een QWERTY model en kan op alle netwerken gebruikt worden.
wordt geleverd met voeding en rubberen beschermhoes (heeft hier altijd ingezeten, toch is het silver wat afgegaan op de voorkant)

Ik zou deze graag ruilen tegen een Nokia E72

Deze is ook te koop, met als minimum €200, doe geen moeite om lager te bieden, ik hou hem dan wel.

Versturen is mogelijk op kosten en risico van de koper/trader.

Foto's
http://i44.tinypic.com/o6jl7s.jpg
http://i41.tinypic.com/1zcicdg.jpg
http://i42.tinypic.com/bimf0z.jpg
http://i41.tinypic.com/4hpett.jpg

Ludwig

Legacy Member
hmmm...je zegt: ik heb hem een paar jaar geleden tweedehands aangekocht,...ik geloof dat hij nu bijna een jaartje oud is...
Hoe kan dit?
Heb je foto's?

Uloga

Legacy Member
Woeps, gemist een paar maanden natuurlijk.

VR6ke, sorry dat doe ik nie ze :p

foto's zal ik er op zetten

jelliuz

Legacy Member
Ruilen voor Nokia E75, aangekocht in November 2009. Heeft een volledig uitschuifbaar toetsenbord, en het gewone nummerieke klavier, wifi, bluetooth, gps, 3.2MP camera, ...

Uloga

Legacy Member
jelliuz zei:
Ruilen voor Nokia E75, aangekocht in November 2009. Heeft een volledig uitschuifbaar toetsenbord, en het gewone nummerieke klavier, wifi, bluetooth, gps, 3.2MP camera, ...
Azerty? Gebruiks sporen?

CortexMan zei:
Intresse in ruil met samsung Omnia ?
Sorry, ik opteer voor een niet-touchscreen.

Ludwig

Legacy Member
kun je er asap foto's van posten, heb er wel interesse voor.

jelliuz

Legacy Member
Uloga zei:
Azerty? Gebruiks sporen?


Sorry, ik opteer voor een niet-touchscreen.

Ja, is de AZERTY versie :) Matige gebruikssporen, krasjes op het scherm, te zien als de zon er op schijnt, miniscule puntjes in onderaan en linksboven, toetsenbord (beide) in uitstekende staat.

Uloga

Legacy Member
jelliuz zei:
Ja, is de AZERTY versie :) Matige gebruikssporen, krasjes op het scherm, te zien als de zon er op schijnt, miniscule puntjes in onderaan en linksboven, toetsenbord (beide) in uitstekende staat.
heb even gekeken, maar ik zou toch liever uitkijken voor iets anders.

Uloga

Legacy Member
Ik zou deze ook evt willen ruilen tegen een Samsung B7330 Omnia Pro

jelliuz

Legacy Member
hm, wat denk je van mn E75 + opleg langs mijn kant ? :) doe me een voorstel..

Uloga

Legacy Member
jelliuz zei:
hm, wat denk je van mn E75 + opleg langs mijn kant ? :) doe me een voorstel..
Ik zoek een telefoon met een groot scherm om zo men films te kunnen bekijken.

Uloga

Legacy Member
Aha, wel ik zal kijken om die morgen evt te nemen. Heb nog geen tijd gehad.

Ludwig

Legacy Member
Ik heb hier een zo goed als nieuwe BB curve 8900.
Is Belgisch apparaat.
Deze heeft nog zo goed als 2 jaar garantie (gekocht in Mediamarkt), en er komen nog wat accessoires bij, waaronder screenprotector, blackberry silicon hoes.
Ik ben wel geïnteresseerd in een ruil mits opleg van jouw kant.

Uloga

Legacy Member
Ludwig zei:
Ik heb hier een zo goed als nieuwe BB curve 8900.
Is Belgisch apparaat.
Deze heeft nog zo goed als 2 jaar garantie (gekocht in Mediamarkt), en er komen nog wat accessoires bij, waaronder screenprotector, blackberry silicon hoes.
Ik ben wel geïnteresseerd in een ruil mits opleg van jouw kant.

beste Ludwig, ik wil niet grof overkomen ofzo, maar een opleg van mijn kant kan je niet echt verwachten voor dit toestel :) Momenteel is hij nog altijd meer waard dan de Curve. Ik heb ook geen budget om op te leggen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan