Archief - [TK] Sony Ericsson S500i

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

darkarrow

Legacy Member
Indien geen foto's
Staat van toestel?
Krassen op het scherm?

piere niere

Legacy Member
wat is je richtprijs?
eventueel ruilen met samsung d900i ?

Aiden

Legacy Member
fotos komen er later aan, staat van toestel is nog zeer goed.. nog niets van krasjes op het scherm. Zelfs nie als ge schuin kijkt me de zon erop :p.. Richtprijs heb ik niet echt maar had er toch zeker nog ene minimum van 130€-140€ voor gehad..

Aiden

Legacy Member
Zwart, meneemprijs heb ik niet.. alleen een richtprijs, als het bod mij goed genoeg aanstaat laat ik dat weten en heb je nog een dag de tijd om erover te bieden :)

@piere niere, liefst enkel €

Foirzie

Legacy Member
Mijn zus is misschien wel geïnteresseerd.
Hypothetisch, als ze 150 geeft kunnen we hem dan dit weekend komen halen incl de memory stick?

Is hij in perfecte staat? Zijn de toetsen ooit gebarsten (gekende fout met de s500), kan je is op het factuur kijken van wanneer hij precies is?

Aiden

Legacy Member
@ el_jello: Gsm is van 13 sept 2007, dit weekend is mogelijk ja, toetsen zijn al eens gebarsten.. valt onder garantie dus is al vermaakt..
GSM kan altijd bekeken worden en getest zodat ge nog kan afzien als u er wa niet aanstaat :p

Foirzie

Legacy Member
Dus hij is al is binnen geweest.
Which is a good thing, want al die gsms barsten bijna :)
Ik laat nog iets horen.
Zijn HD foto's mogelijk? :)

Aiden

Legacy Member
Zie pm voor fotos, sry voor het lange wachten tussen antwoorden :p.. vndg ben ik voortdurend online :)

Foirzie

Legacy Member
Deal
150 euro geboden dan.
ik stuur je nog een pm voor de afhandeling

vanic

Legacy Member
2 minuten na het vermelden van de meeneemprijs wordt deze hier geboden ( en dan nog door ne mod) ??? :rofl:

er zal wel wat weg een weer gepm'd zijn ... :D

Foirzie

Legacy Member
Vriend, ik zit deze topic van dag 1 dat hij hier stond te volgen. Vergeet ook niet dat mods nog steeds de laatste activiteit van een gebruiker kunnen zien. Ik zag dat hij online was en zag dat hij aan het antwoorden was in zijn topic, na 2 keer vernieuwen te doen en naar mijn zus te bellen of ze dit een goede prijs vond, heb ik niet geaarzeld en meteen geboden. Dus hou aub u commentaar voor uzelf. En ja er is gepmt. Maar dit was louter voor foto's en niet voor te bieden.

vanic

Legacy Member
el_jello zei:
Vriend, ik zit deze topic van dag 1 dat hij hier stond te volgen. Vergeet ook niet dat mods nog steeds de laatste activiteit van een gebruiker kunnen zien. Ik zag dat hij online was en zag dat hij aan het antwoorden was in zijn topic, na 2 keer vernieuwen te doen en naar mijn zus te bellen of ze dit een goede prijs vond, heb ik niet geaarzeld en meteen geboden. Dus hou aub u commentaar voor uzelf. En ja er is gepmt. Maar dit was louter voor foto's en niet voor te bieden.

el_jello zei:
Hypothetisch, als ze 150 geeft kunnen we hem dan dit weekend komen halen incl de memory stick?

dus jij vernieuwt 2 maal ( omdat jij kan zien dat hij op dat moment toevallig online is) ... belt met je zus ( toevallig wordt de meeneemprijs op jou hypthetisch bod gezet) ... en dan bied je nog de achteraf geplaatste meeneemprijs ... en dat allemaal in nog geen 2 minuten :bow: :D

terwijl er in de thread dit staat...

Brytje zei:
Zwart, meneemprijs heb ik niet.. alleen een richtprijs, als het bod mij goed genoeg aanstaat laat ik dat weten en heb je nog een dag de tijd om erover te bieden :)

mythe

Legacy Member
5.) Een minimum en/of meeneemprijs zijn aangeraden.
Wijzigen of later toevoegen van de meeneemprijs is toegestaan onder volgende voorwaarden
- U mag de meeneemprijs enkel verminderen,nooit verhogen
- Je mag een meeneemprijs later toevoegen op voorwaarde dat je deze dan nog 24 uur na de toevoeging open laat staan zodat iedereen nog de kans krijgt tot opbieden.(uiteraard kan je niet hoger bieden dan meeneemprijs)
Dus hij heeft duidelijk eerlijk gwonnen he. Meeneemprijs is geboden.

Nu vraag ik mij één dingske af, als je direct meeneemprijs bied na toevoeging, moet hij dan nog 24u w8en? Neen he?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan