sharpshot
Legacy Member
te koop dus, de KP 501 srie van mobistar
alles zit nog in doos behalve het vier gig micro sd kaartje, is nog pas binnen geweest omdat het oplader ingangtje los zat.
verder paar gebruikers defaultjes, paar krassen op achterkant en pennetje niet echt storend. scherm is nog goed alleen zie je paar vettige vingers en ook hier weer kan je zien dat het gebruikt is. werkt nog perfect, staat zelfs mobistar messenger op voor de geinterreseerden.
Doe dit weg omdat ik nieuwe gsm koop
http://i184.photobucket.com/albums/x73/chiconer/DSC00663.jpg
http://i184.photobucket.com/albums/x73/chiconer/DSC00664.jpg
http://i184.photobucket.com/albums/x73/chiconer/DSC00665.jpg
http://i184.photobucket.com/albums/x73/chiconer/DSC00666.jpg
http://i184.photobucket.com/albums/x73/chiconer/DSC00667.jpg
alles zit nog in doos behalve het vier gig micro sd kaartje, is nog pas binnen geweest omdat het oplader ingangtje los zat.
verder paar gebruikers defaultjes, paar krassen op achterkant en pennetje niet echt storend. scherm is nog goed alleen zie je paar vettige vingers en ook hier weer kan je zien dat het gebruikt is. werkt nog perfect, staat zelfs mobistar messenger op voor de geinterreseerden.
Doe dit weg omdat ik nieuwe gsm koop
http://i184.photobucket.com/albums/x73/chiconer/DSC00663.jpg
http://i184.photobucket.com/albums/x73/chiconer/DSC00664.jpg
http://i184.photobucket.com/albums/x73/chiconer/DSC00665.jpg
http://i184.photobucket.com/albums/x73/chiconer/DSC00666.jpg
http://i184.photobucket.com/albums/x73/chiconer/DSC00667.jpg
is nog geen jaar oud en gekocht in mobistar winkel
