phatjah
Legacy Member
Reden van verkoop : hij ligt hier maar stof te verzamelen, ik heb helemaal geen iphone nodig.
Wat krijg je?
- Iphone zelf
- Charger
- Usb Cable
- Doos/Handleiding/klein prutsding om je simkaart eruit te halen ;p
Staat?
Nagenoeg perfect, er zit 1 krasje op de achterkant en dat is het dan ook. Zie reden daarvoor hieronder !
Factuur/Aankoopdatum?
Ik vind op dit moment de factuur niet (grote kans dat die weggegooid is) maar de originele iphone was aangekocht op 26 juni 2009, de releasedate van de 3GS in België. Deze was aangekocht bij de Mobistar winkel te Mechelen.
Ik zei dus "originele iphone"... een paar maand geleden had ik een ongelukje waarbij die kapot ging. Binnengestoken bij de Mobistar winkel en na een paar weken en een beetje opleg heb ik een compleet nieuwe ontvangen maar die sindsdien amper gebruikt.
Garantie?
Bij het ingeven van de serial code op de site van Apple krijg ik het volgende : "We're sorry, but this is a serial number for a product that has been replaced. Please check your information and re-enter your serial number. If your information is correct, you may need to contact us."
Dus geen idee daaromtrent, maar normaalgezien zou daar nog garantie op moeten zijn (standaard 2 jaar voor producten gekocht in België).
Prijs !
Eerst en vooral even opmerken dat ik al een andere gsm heb en daardoor dus ook helemaal niet ben geinteresseerd in een ruilvoorstel.
Minimumbod : 525 euro
Meeneemprijs : 600 euro
Tot wanneer?
Ik zou er liefst vandaag nog vanaf zijn
maar ik laat het topic 24uur open, tot 01/03/2010 14h35 voor boden.
Enkel af te halen in Keerbergen.
edit : staat ook te koop op kapaza op aandringen van mijn vriendin, doch ik heb daar weinig vertrouwen in. ;p
Wat krijg je?
- Iphone zelf
- Charger
- Usb Cable
- Doos/Handleiding/klein prutsding om je simkaart eruit te halen ;p
Staat?
Nagenoeg perfect, er zit 1 krasje op de achterkant en dat is het dan ook. Zie reden daarvoor hieronder !
Factuur/Aankoopdatum?
Ik vind op dit moment de factuur niet (grote kans dat die weggegooid is) maar de originele iphone was aangekocht op 26 juni 2009, de releasedate van de 3GS in België. Deze was aangekocht bij de Mobistar winkel te Mechelen.
Ik zei dus "originele iphone"... een paar maand geleden had ik een ongelukje waarbij die kapot ging. Binnengestoken bij de Mobistar winkel en na een paar weken en een beetje opleg heb ik een compleet nieuwe ontvangen maar die sindsdien amper gebruikt.
Garantie?
Bij het ingeven van de serial code op de site van Apple krijg ik het volgende : "We're sorry, but this is a serial number for a product that has been replaced. Please check your information and re-enter your serial number. If your information is correct, you may need to contact us."
Dus geen idee daaromtrent, maar normaalgezien zou daar nog garantie op moeten zijn (standaard 2 jaar voor producten gekocht in België).
Prijs !
Eerst en vooral even opmerken dat ik al een andere gsm heb en daardoor dus ook helemaal niet ben geinteresseerd in een ruilvoorstel.
Minimumbod : 525 euro
Meeneemprijs : 600 euro
Tot wanneer?
Ik zou er liefst vandaag nog vanaf zijn
maar ik laat het topic 24uur open, tot 01/03/2010 14h35 voor boden.Enkel af te halen in Keerbergen.
edit : staat ook te koop op kapaza op aandringen van mijn vriendin, doch ik heb daar weinig vertrouwen in. ;p


ad: