speedtrap
Legacy Member
Ipod Touch, twee maand oud.
We moeten niet hypochriet doen over de krassen op de achterkant, die zijn er uiteraard, draag dit twee dagen in je broekzak en het is van dat.
Vooraan uiteraard volledig krasvrij (volges mij kunnen er zelfs geen krassen inkomen als ik me niet vergis?), werkt nog 100 % perfect. Heeft nog het jaar garantie van apple, en als ik even zoek kan ik ook nog het ticketje van mediamarkt vinden die twee jaar garantie biedt als ik me niet vergis.
We gaan ook niet dom doen over de prijs, hij kostte 300 euro, en gaat weg voor 200 euro. Ook de verpakking is nog volledig intact, de oortjes, etc.
Het is jullie goed recht om een lager bod te doen, maar dat wordt niet geaccepteerd. 200 euro is een mooie prijs voor een quasi nieuwe touch.
Je krijgt al m'n gegevens indien er iets niet moest kloppen, ben een eerlijke verkoper.
Degene die het eerst de prijs betaalt, heeft hem binnen de kortste keren in z'n bus.
Reden voor verkoop is dat ik hem niet zoveel gebruik als gedacht.
Groeten
Stijn
We moeten niet hypochriet doen over de krassen op de achterkant, die zijn er uiteraard, draag dit twee dagen in je broekzak en het is van dat.
Vooraan uiteraard volledig krasvrij (volges mij kunnen er zelfs geen krassen inkomen als ik me niet vergis?), werkt nog 100 % perfect. Heeft nog het jaar garantie van apple, en als ik even zoek kan ik ook nog het ticketje van mediamarkt vinden die twee jaar garantie biedt als ik me niet vergis.
We gaan ook niet dom doen over de prijs, hij kostte 300 euro, en gaat weg voor 200 euro. Ook de verpakking is nog volledig intact, de oortjes, etc.
Het is jullie goed recht om een lager bod te doen, maar dat wordt niet geaccepteerd. 200 euro is een mooie prijs voor een quasi nieuwe touch.
Je krijgt al m'n gegevens indien er iets niet moest kloppen, ben een eerlijke verkoper.
Degene die het eerst de prijs betaalt, heeft hem binnen de kortste keren in z'n bus.
Reden voor verkoop is dat ik hem niet zoveel gebruik als gedacht.
Groeten
Stijn



