Archief - subwoofer 38cm dubbelspoel

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

GADGET

Legacy Member
heb hier nog een 38cm subwoofer liggen van clarion.

1200w, dual 4 ohm.

speelt nog perfect. nooit zwaar belast.

je krijgt er nog een versterker bij van blaupunkt. Maar die is infeite iets te zwak voor de sub. Werkt perfect voor een 'extra bass' in den auto, maar als ge db drag wilt doen bij wijze van spreken moet daar ne zwaardere versterker aan.

Een kist kan ik er ook bij geven. wel niet super afgewerkt (zeker niet langs achter/boven). gepoort.

http://i20.tinypic.com/ndle0w.jpg om er een idee van te krijgen.

bieden vanaf 10 eur voor alles, we zien wel hoeveel het hoogste bod bedraagt :p ligt hier toch maar in de weg.

enkel afhaling te st niklaas, oost vl.

GADGET

Legacy Member
weinig intresse blijkbaar :p

nog 24u (of anders 24u na hoogste bod) en dan sluiten we af.

GADGET

Legacy Member
kwil kik da altijd opsturen maar da zal u aardig wa geld kosten denk ik :p

weegt toch wel tamelijk wat. (en als ik zie wat het huidige hoogste bod is, zal u verzending meer kosten :lol: )

SpiderRS

Legacy Member
wil je eens kijken hoeveel kilo en hoeveel het ongeveer gaat kosten met verzending KIALA

Desselll

Legacy Member
wat is het type van de versterker?
mss interesse voor versterker alleen

GADGET

Legacy Member
ik zou het niet weten..

en kan pas morgen kijken, maar dan is de bieding al afgelopen waarschijnlijk. Aangezien er nog geen hoger bod is :p En de sub wordt niet appart verkocht, alles of niets ;)

@ kiala-vraag: idem.

en ik vind dat niet meteen terug om de website ?

DaCrashOveride

Legacy Member
Die versterker, kan die die subwoffer aan? En werkt die daar perfect me?
Zoja, bod van 20€ ;)

GADGET

Legacy Member
DaCrashOveride zei:
Die versterker, kan die die subwoffer aan? En werkt die daar perfect me?
Zoja, bod van 20€ ;)

check beginpost nog eens goed ;)

(moest er een 1200w monoblock bijzitten zou da boeltje hier ni voor 10€ weggaan ze :p )

laat iets weten of u bod geldig is

Xzeco

Legacy Member
Ik heb mss interesse...

Ga is aan mijn broer vragen wanneer hij tijd heeft om er achter te rijden

Ik laat nog iets weten. Ik bied alvast 25€ onder voorwaarde dat hij erachter kan komen.

Ik ben zeker niet zeker dat ik hem koop. Daarom bod onder voorwaarde.

GADGET

Legacy Member
Heb een bod buiten het forum van 50 eur...

is het nodig dat dat hier bevestigd wordt op een of andere manier ?
(tis maar dat ze hier niet geregistreerd is etc)

Slimboy

Legacy Member
is die amp van een bekend merk? En is het een mono, 2 of 4 kanaals?
Indien het echt maar een prul is, dan moet ik geen bevestiging krijgen van da bod en mag hij het hebben voor 50 euro :)

GADGET

Legacy Member
Stimpy zei:
ben ik nu mis of verkoopt gij nen amp van 550 euro vanaf 10 euro ? :x

blijkbaar e :p

bod van 75 EUR via msn (zelfde als het bod van 50)

*edit: nog 24u en tis afgelopen. Tenzij er een hoger bod is. (blijft ier anders maar duren en het ligt ier fameus in de weg)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan