MAXXUR
Legacy Member
Als vervolg op men vorige thread die niet goed afgelopen is
ziehier
Vraagprijs is verlaagd, bieden vanaf 90 euro!
Heb ondertussen men nieuwe gsm al en de w810i is terug ingepakt in zijn originele verpakking
________________________
Bij deze verkoop ik men Sony Ericsson W810i. Is in goede staat, ben er altijd zeer voorzichtig mee omgegaan. Batterij is ook perfect in orde, ik laad hem elke vrijdag op (dan is hij nog niet helemaaal leeg) bij een gebruik van 1uur mp3, ~60 smsen en gewoon bellen per week.
Gaat weg wegens aankoop Nokia 5610.
foto's:
http://users.skynet.be/maxx/gsm1.jpg
http://users.skynet.be/maxx/gsm2.jpg
http://users.skynet.be/maxx/gsm3.jpg
http://users.skynet.be/maxx/gsm4.jpg
http://users.skynet.be/maxx/gsm5.jpg
Vragen staat vrij;
vraagprijs 100€
komt in originele doos, met boekjes en alle accesoires (+ 512mb memory stick).
Opsturen kan, afhalen kan te Diepenbeek.
mvg
ziehier
Vraagprijs is verlaagd, bieden vanaf 90 euro!
Heb ondertussen men nieuwe gsm al en de w810i is terug ingepakt in zijn originele verpakking

________________________
Bij deze verkoop ik men Sony Ericsson W810i. Is in goede staat, ben er altijd zeer voorzichtig mee omgegaan. Batterij is ook perfect in orde, ik laad hem elke vrijdag op (dan is hij nog niet helemaaal leeg) bij een gebruik van 1uur mp3, ~60 smsen en gewoon bellen per week.
Gaat weg wegens aankoop Nokia 5610.
foto's:
http://users.skynet.be/maxx/gsm1.jpg
http://users.skynet.be/maxx/gsm2.jpg
http://users.skynet.be/maxx/gsm3.jpg
http://users.skynet.be/maxx/gsm4.jpg
http://users.skynet.be/maxx/gsm5.jpg
Vragen staat vrij;
vraagprijs 100€
komt in originele doos, met boekjes en alle accesoires (+ 512mb memory stick).
Opsturen kan, afhalen kan te Diepenbeek.
mvg


