Killertux
Legacy Member
Ik ben van plan mijn K750i te verkopen omdat mijn andere gsm terug is uit herstelling
Hij is een paar maand oud en heeft niks, maar dan ook niks van mankementen.
Hij is in NIEUWSTAAT!
Hij komt met alles wat er oorspronkelijk bij geleverd was, gekocht in het mobistar center in Waregem.
Oortjes, oplader, usb-pc-kabel, software, handleiding, factuur(!)
geheugenkaartje van 64Mb
Beginbod: 100€
Meeneemprijs: 125€
Stel vragen gerust.
Fotos posten is ietwat nutteloos imo tenzij je binnen de aangeboden prijzen echt wel interesse hebt doe ik er de moeite voor.
Je kunt evengoed nieuwe foto's bekijken want ze zijn exact hetzelde
Hij is een paar maand oud en heeft niks, maar dan ook niks van mankementen.
Hij is in NIEUWSTAAT!
Hij komt met alles wat er oorspronkelijk bij geleverd was, gekocht in het mobistar center in Waregem.
Oortjes, oplader, usb-pc-kabel, software, handleiding, factuur(!)
geheugenkaartje van 64Mb
Beginbod: 100€
Meeneemprijs: 125€
Stel vragen gerust.
Fotos posten is ietwat nutteloos imo tenzij je binnen de aangeboden prijzen echt wel interesse hebt doe ik er de moeite voor.
Je kunt evengoed nieuwe foto's bekijken want ze zijn exact hetzelde

