Archief - Pioneer Cdj 800 Te Koop!!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

deejaytical

Legacy Member
AANBIEDING!!!!!

http://www.djtricities.com/equipment/images/cdj800.jpg

2 Pioneer CDJ 800's te koop, aankoopprijs 1300euro, 1jaar geleden gekocht, moeten weg wegens stopzetting hobby.
6maand lang gebruikt, ze staan de laatste 6maand alweer in hun doos, klaar om verkocht te worden.

Het perfecte machien voor de future dj's die met mp3 of cd werken, gevoelige en preciese pitch net als de technics sl1200, zalige jog wheel waarmee je wat kan bijpitchen zonder dat men het hoort, vinyl mode en jog mode, 1-,2-,4- en 8-beat loops (automatisch) of seamless loop die je perfect kan aanpassen d.w.z. dat je de in en out van de loop tot op een honderdste precies kan zetten zodat je de perfecte loop hebt, quick return functie, enz enz (zie link)
De CDJ 800 is voor mij net hetzelfde als de CDJ 1000, enkel zit er bij de 1000een memory card extra bij en 3hot start functie's, praktisch, maar voor een echte dj is dat helemaal overbodig, geloof me maar, en het is meteen 500euro goedkoper als je het er niet bijneemt :)

Zo goed als nieuw, elke week onderhouden, nooit iets mee gebeurd, in perfecte staat, ik heb er altijd heel veel zorg voor gedragen, ik vind het spijtig dat ze weg moeten, maar ik moet ze wel wegdoen dus als je interesse hebt, draag er alsjeblieft veel zorg voor, moet niet, maar het zou me plezier doen :)

ik verkoop ze aan 500euro per stuk of allebei voor een totaalprijs van 900euro of prijs overeen te komen

Interesse?
Mail naar [email protected]

Alvast bedankt

Joris

Groopy

Legacy Member
Ik ben misschien wel geïnteresseerd. Ik ga nog ff rondkijken of het iets voor mij is.

Grtz

deejaytical

Legacy Member
nope, tis de mk1, speelt ook mp3 af als je ze op cd zet, kheb er altijd zo mee gedraaid

tis eigelijk ongeveer hetzelfde as mk2, enkel kost die mk2 100euro meer voor wat metaal aan de cd speler, waw :p weer een prijsverhoging van pioneer, het enige dat die echt meer doet is mp3 spelen zonder dat je ze op cd moet zetten denkik, bij de mk1 zet je die gwn op cd en voila, ready to roll :)

Stimpy

Legacy Member
deejaytical zei:
nope, tis de mk1, speelt ook mp3 af als je ze op cd zet, kheb er altijd zo mee gedraaid

tis eigelijk ongeveer hetzelfde as mk2, enkel kost die mk2 100euro meer voor wat metaal aan de cd speler, waw :p weer een prijsverhoging van pioneer, het enige dat die echt meer doet is mp3 spelen zonder dat je ze op cd moet zetten denkik, bij de mk1 zet je die gwn op cd en voila, ready to roll :)

voor zover ik mij meen te herinneren is de jog wheel heel anders bij de mk2 (dezelfde joghweel als de cdj1000mk2) wat wél handig is als je in een club draait waar je meestal cdj1000's voorgeschoteld krijgt, dan heb je de feeling al :)

verdere verschillen:
- iets beter schermpje
- Digital out, de mk2 heeft een digital out (de mk1 had het ook maar die kon je niet gebruiken met "DJ" functies
- Cue-Start, net als op de CDJ-200
- Betere loopcutter

om maar te zeggen dat het nét iets meer is dan andere knopjes :)

balbe

Legacy Member
leest geen mp3 cd's af hoor, je moet het als audio-cd burnen als je wilt dat het afgespeeld wordt, dus kan je er geen honderden liedjes op zetten

iTzStevee

Legacy Member
Idd.. MK I , en je moet dan je so-called "mp3's" als audio-cd branden, met de MK II kan je echter een bestanden-cd branden, waardoor je echt wel tientallen (bijna honderden) tracks meer op één cd krijgt ;)

deejaytical

Legacy Member
Stimpy zei:
voor zover ik mij meen te herinneren is de jog wheel heel anders bij de mk2 (dezelfde joghweel als de cdj1000mk2) wat wél handig is als je in een club draait waar je meestal cdj1000's voorgeschoteld krijgt, dan heb je de feeling al :)

verdere verschillen:
- iets beter schermpje
- Digital out, de mk2 heeft een digital out (de mk1 had het ook maar die kon je niet gebruiken met "DJ" functies
- Cue-Start, net als op de CDJ-200
- Betere loopcutter

om maar te zeggen dat het nét iets meer is dan andere knopjes :)

dus zoals ik zei veel geld meer voor niks dat je nodig hebt ;)

deejaytical

Legacy Member
en btw, als je een cdj 1000aankan kan je ook een 800 mk1 aan ;)
is net hetzelfde

Project Zero

Legacy Member
500 euro voor een MK I is toch wel veel geld hoor. Ze verkopen toch al meer dan een jaar de MK II dacht ik ? Ik heb mij vorig jaar een MK I voor 200 euro gekocht, zo goed als nieuw :D

EDIT: http://www.new-line.nl/webshop/view.asp?i=14868 200 euro opleg en je hebt een volledig nieuwe MK II .. :x

freQ

Legacy Member
PZ bevestigd wat ik eigenlijk ook al dacht. Waar heb je die MKI's nog nieuw kunnen kopen?
Bod van €220 voor 1tje.

Mvg

Stimpy

Legacy Member
deejaytical zei:
dus zoals ik zei veel geld meer voor niks dat je nodig hebt ;)

dat is dan persoonlijk
wat mij betreft is de feeling van een jog wheel juist veruit het belangrijkste en die is totaal anders

en nu trek ik mij terug uit deze discussie want dat is de bedoeling van deze thread niet

deejaytical

Legacy Member
Stimpy zei:
dat is dan persoonlijk
wat mij betreft is de feeling van een jog wheel juist veruit het belangrijkste en die is totaal anders

en nu trek ik mij terug uit deze discussie want dat is de bedoeling van deze thread niet

als ge goei feeling wilt, koop technics sl 1200
best feeling there is om te draaien

deejaytical

Legacy Member
freQ zei:
PZ bevestigd wat ik eigenlijk ook al dacht. Waar heb je die MKI's nog nieuw kunnen kopen?
Bod van €220 voor 1tje.

Mvg

pro dj store in brussel
kheb al bod van 900voor beide ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan