Archief - Nokia E71 (Azerty, wifi, factuur,...)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

VR6ke

Legacy Member
Hallo,

Mijn vader verkoopt zijn Nokia E71 grey met Azerty-toetsenbord.

Het toestel is in goede staat, wel hier en daar een krasje. De Nokia komt met factuur, nog 1 jaar garantie (bij Audiotronics dacht ik).

Voor meer vragen, just ask ;)

Minimum: 182 euro incl
Meeneem: 187 euro incl

Liefst afhaling, maar er kan ook afgesproken worden in de buurt van Bilzen/Hasselt/Tongeren... of ook verzending (+6€)

VR6ke

Legacy Member
Niemand een goed bod of ruilvoorstel? Want ik heb de gsm momenteel in mijn bezit, pa heeft al een andere gekocht :p

Kreeftzor

Legacy Member
hey ik ben wel geinteresseerd in deze gsm ^^
ruilen tegen mijn SE C902?

Kreeftzor

Legacy Member
In perfecte staat, hij is nog net binnengedaan voor softwareupdate bij de sonycenter van antwerpen. Op het bonnetje staat dat je nog 3 maand garantie krijgt.
Op het scherm geen enkele kras, kleine lichte gebruikssporen maar op de zijkant. Batterij gaat een werkweek mee ongeveer (ik sms constant, paar keer per week bellen, paar fototjes per week) word geleverd met doos, lader, CD van pcsuite, usb kabel, ..

Kreeftzor

Legacy Member
nja ik verzeker je dat hij perfect werkt en er als nieuw uitziet, ik kan eventueel bijpassen met wat opleg?

VR6ke

Legacy Member
Aan hoeveel had je gedacht? :)

Ik zal er eens over nadenken, ik zie hem aan de ene kant wel zitten omwille van de camera maar niet door de garantie :D

Kreeftzor

Legacy Member
kweni stel iets voor, dan kan ik vrage aan men ouders want kmoet nog zakgeld krijge ^^

en ja de camera is zeer nice, vooral die bestpic mode ^^en ja de garantie, persoonlijk vind ik 3 maanden genoeg want die dekt toch alleen defecten die niet aan jou liggen.. en die merk je meestal toch al in de eerste maand :p als je hem zelf kapot doet heb je sowieso geen garantie erop :p
Ze hebben mij daar gezegd dat als je garantie verlopen is en hij gaat stuk dat je dan 25 euro moet betalen :)

VR6ke

Legacy Member
Dus als ik hem binnenbreng bij Sony Center in Hasselt en er is iets aan buiten garantie, betaal ik 25 euro?

Minimumprijs is gedaald naar 180 euro en meeneemprijs naar 200!

Kreeftzor

Legacy Member
VR6ke zei:
Lol :D mensen zeggen veel eh :p maar ik zal eens nadenken :)

jaja, maar het waren wel de mensen van sony die het zeiden :p niet zomaar iemand op straat :p

Kreeftzor

Legacy Member
bewijs? ik heb een bewijs van de laatste softwarereparatie ja, daar staat op nog 3 maanden garantie met dit papier

VR6ke

Legacy Member
Ik hou het in mijn achterhoofd :)

Meeneemprijs is verlaagd naar 187 euro incl en minimumprijs naar 182 incl :p

VR6ke

Legacy Member
Uhm ik zal er proberen straks te maken.

De krasjes zijn op de cover, maar een nieuwe cover kost iets van een 12,5 euro :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan