Archief - Blackberry Bold Azerty ( TK ) Ook te ruil !

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

WTFMAN

Legacy Member
Hoi,

Te koop , wil weer een andere :)

Heb deze gekocht van iemand die ze van zijn werk cadeau had gekregen dus heb er geen factuur bij ....

Tis de BASE versie want als je reset , krijg je een "email" van base op u toestel :) Waarschijnlijk is er nog meer als een jaar garantie op want vorige eigenaar had hem maar 3maand gebruikt...

Te koop aan minimum 260euro excl.

Foto's : ImageShack - zoals je ziet in goeie staat met lichte gebruikssporen ... Accesoires : EU lader + doos + EXTRA Backcover + boekjes

magatsu

Legacy Member
terug een nieuwe gsm? :'). en ja ik ken mss iemand die hem nog wilt, eventjes navragen op msn morgen of als hij online is :)

WTFMAN

Legacy Member
magatsu zei:
terug een nieuwe gsm? :'). en ja ik ken mss iemand die hem nog wilt, eventjes navragen op msn morgen of als hij online is :)

Hehe tis een heel heel klein beetje een verslaving geworden ;) Maarja ik wissel gwn graag af , volgende wordt wrs een HTC Hero of ... we zullen zien :lol:

magatsu

Legacy Member
WTFMAN zei:
Hehe tis een heel heel klein beetje een verslaving geworden ;) Maarja ik wissel gwn graag af , volgende wordt wrs een HTC Hero of ... we zullen zien :lol:

hahaha :d waar haalt gij dat geld vandaan :') en btw ik heb het gevraagd, hij moet geen hebben, hij krijgt de blackberry van zijn pa (bestelt de nieuwe curve)

WTFMAN

Legacy Member
magatsu zei:
hahaha :d waar haalt gij dat geld vandaan :') en btw ik heb het gevraagd, hij moet geen hebben, hij krijgt de blackberry van zijn pa (bestelt de nieuwe curve)

No prob ... Ik werk in het weekend hard , zo kom ik aan mijn geld ;)

magatsu

Legacy Member
pff ik werk ook. Elke zaterdag en feestdage! Ma om elke 2-4 weke vn gsm te wissele :d

magatsu

Legacy Member
ik ben nog niet zeker maar eventueel ruilen tegen mijn nokia N86 (nieuw is deze wel 430 en 406 op pdashop), en de tweedehandswaarde (is maandje gebruikt) is 350 ongeveer...

WTFMAN

Legacy Member
Zoek een android gsm ( hero of magic ) Ik heb liefst een FULL Keyboard gsm ( virtueel ofwel fysiek )


Misschien moet een kameraad die N86 gsm hebben , zal het hem vragen ( dan kan ik het eventueel aan hem verkopen )


Maar heb liever cash ... ik denk toch dat ik een eerlijke prijs vraag? :p Goed bod mag altijd => Moet sowieso weg :p

Nicky1411

Legacy Member
kameraad heeft dringend bbke nodig, 275 sewes afgehaald
goeie?

grtz
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan